تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  2. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  3. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  4. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24344.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

لنوو از یک نمایشگر هوشمند و دو تبلت تبدیل پذیر رونمایی کرد

لنوو یکی از اولین شرکت هایی بود که نمایشگرهای هوشمندش را به همراه دستیار دیجیتالی گوگل وارد بازار کرد و روز گذشته و در جریان IFA 2019 این شرکت از چند نمایشگر تازه با همین ...

لنوو یکی از اولین شرکت هایی بود که نمایشگرهای هوشمندش را به همراه دستیار دیجیتالی گوگل وارد بازار کرد و روز گذشته و در جریان IFA 2019 این شرکت از چند نمایشگر تازه با همین امکان رونمایی کرد: اسمارت دیسپلی ۷ با ابعادی کوچک و دو تبلت از سری اسمارت تب که از اندروید بهره می گیرند و به لطف برخورداری از قابلیتی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان - تازه برای اسیستنت موسوم به امبینت مد (Ambient Mode) امکانات تازه ای را با خود به همراه دارند.

در ابتدا بهتر است اشاره ای به امکانات اسمارت دیسپلی ۷ بیاندازیم که در واقع به مدل های اسمارت دیسپلی ۸ - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان - و اسمارت دیسپلی ۱۰ ملحق شده است. - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان - همانطور که از نام این محصول میتوان حدس زد، با یک نمایشگر ۷ اینچی روبرو هستیم که در قالب - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان - یک طراحی تازه ارائه شده و اینبار اسپیکر آن در زیر بدنه اش قرار گرفته (به جای کناره). باقی امکانات این نمایشگر مانند مدل های بزرگ تر است؛ یعنی همان نرم افزار گوگل اسیستنت را دارد و دوربینی با یک شاتر فیزیکی کشویی برای تماس های تصویری آن در نظر گرفته شده است.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان
اسمارت - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان - دیسپلی ۷ لنوو

اسمارت دیسپلی ۷ قیمتی برابر - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان - با ۱۲۹.۹۹ دلار خواهد - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان - داشت و به همین خاطر گزینه ای ارزان قیمت تر نسبت به - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان - مدل اسمارت دیسپلی ۸ با قیمت ۱۶۹.۹۹ دلاری اما گرانتر از اسمارت - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان - کلاک (ساعت هوشمند لنوو) با قیمت ۵۹.۹۹ دلاری اش محسوب می شود.

در کنار این نمایشگر هوشمند، لنوو در مراسم روز گذشته خود از دو تبلت هوشمند سری اسمارت تب به نام های یوگا اسمارت تب و اسمارت تب M8 هم - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان - رونمایی کرد.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان

این تبلت ها که با تکیه بر قابلیت امبینت مد گوگل اسیستنت ساخته - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان - شده اند امکانات متعددی از جمله نمایش اطلاعات تقویمی، - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان - آب و هوا، اعلان ها، یادآورها، دکمه های کنترل موسیقی، کنترل تجهیزات هوشمند - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان - خانگی و فریم نمایش عکس دارند.

در میان دو مدل تبلت معرفی شده اسمارت تب M8 ابتدایی تر است و میتوان - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان - آن - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان - را نسخه ۸ اینچی مجهز به گوگل اسیستنت از تبلت اسمارت تب M10 دانست که پیشتر همراه با دستیار دیجیتالی الکسا معرفی شده بود. M8 یک تبلت اندرویدی میان رده با رزلوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است که امکاناتی مانند دو گیگابایت رم، - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان - چیپست - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان - چهار هسته ای مدیاتک A22، دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان - و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است. این تبلت همچنین به تعدادی میکروفن مجهز شده که بعد از اتصال دستگاه به داک آن را به نمایشگری هوشمند بدل می کنند.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان
لنوو یوگا - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان - اسمارت تب
تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان
لنوو یوگا اسمارت تب
تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان
لنوو یوگا اسمارت تب

محصول معرفی شده دیگر یوگا اسمارت تب نام دارد که یک پایه داخلی برای در نظر گرفته شده و به لطف آن می توانید هر زمان که خواستید تبلت را روی پایه گذاشته یا به دیوار آویزان کنید. امکانات این محصول هم مانند مدل قبلی چندان شگفت انگیز نیستند و به چیپست ۴۳۹ کوالکام، ۳ - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان - یا ۴ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خلاصه می شوند. نمایشگر این تبلت ۱۰ اینچی است و رزلوشنی برابر با ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل دارد.

یوگا اسمارت تب با قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار تا اواخر این ماه وارد بازار می شود و اسمارت - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان - تب M8 هم که - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان - ۱۱۹.۹۹ دلار قیمت گذاری شده تا پایان مهرماه در بازارهای جهانی قابل خرید خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone