تعمیرات یخچال ویرپول در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  4. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24356.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

شارژ باتری خودروهای برقی در تنها 6 دقیقه؛ ادعای جدید استارتاپ کمبریج

یک استارتاپ فعال در دانشگاه کمبریج ادعا می کند که به فن آوری جدیدی دست پیدا کرده است که با کمک آن می توان خودروهای برقی را در کمتر از 6 دقیقه شارژ کرد. پیش ...

یک استارتاپ فعال در دانشگاه کمبریج ادعا می کند که به فن آوری جدیدی دست پیدا کرده است که با کمک آن می توان خودروهای برقی را در کمتر از 6 دقیقه شارژ کرد. - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر گنبد کاووس استان گلستان - پیش از این ادعاهای مشابه دیگری نیز در این زمینه صورت گرفته بود. با این وجود این استارتاپ ادعا می کند که فن آوری آنها قابلیت تجاری سازی تا سال دیگر میلادی را دارد.

این استارتاپ که Echion نام دارد توسط دکتر جین دی لا ورپیلیری (De La Verpilliere)، دانشجوی دوره دکترا دانشگاه کمبریج در رشته علوم نانو بنیان نهاده شده است.

او مدعی است که توانسته پودری را تولید کند که می تواند جایگزین گرافیت در داخل سلول های باتری لیتیوم یونی شود. در این صورت شارژ مجدد بسیار سریع باتری ها بدون آسیب رساندن به - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر گنبد کاووس استان گلستان - آن ها میسر می شود.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر گنبد کاووس استان گلستان

او در مصاحبه ای با سایت کمبریج - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ایندیپندت گفته است:

پودرها هسته مرکزی باتری های لیتیومی هستند. - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر گنبد کاووس استان گلستان - پودر جدید می تواند زمان شارژ مجدد باتری را در حالت شارژ سریع از 45 دقیقه به تنها 6 دقیقه کاهش دهد و به همین دلیل دیگر اختلافی بین خودروهای برقی و بنزینی دیده نمی شود.

تفاوت - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر گنبد کاووس استان گلستان - این استارتاپ با دیگر استارتاپ های مدعی در این زمینه آن - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر گنبد کاووس استان گلستان - است که دکتر جین دی لا ورپیلیری توانسته در نسخه های پیش تولید ادعای خود را به اثبات برساند. قرار است سرمایه گذار خصوصی دیگری علاوه بر دانشگاه کمبریج بر روی این استارتاپ سرمایه گذاری کند.

در حال حاضر این استارتاپ در حال کار بر روی روش های آسان تر تولید این پودر بوده تا به سرعت به مقدار 1000 تن از آن دست یابد.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر گنبد کاووس استان گلستان

به طور طبیعی استارتاپ های کمی در سرتاسر جهان توانسته اند نظر شرکت های بزرگ باتری سازی را در زمینه فن آوری ها جدید به خود جلب کرده و آن ها را متقاعد کنند. این استارتاپ مدعی است که به راحتی می توان این پودر را جایگزین - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر گنبد کاووس استان گلستان - گرافیت های فعلی کرد.

در هر صورت باید دید - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر گنبد کاووس استان گلستان - که آیا این ماده جدید می تواند آینده باتری های لیتیوم یونی را به کلی تغییر - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دهد یا خیر.

پیش از این شرکت های بزرگی همچون گروه فولکس واگن با همکاری دانشگاه MIT قصد تولید نسل جدید باتری های حالت جامد را داشته - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اند و استارتاپ سوییسی ای نیز در این زمینه فعالیت های به نسبت گسترده ای انجام داده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone