تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  3. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24330.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

نخستین جراحی رباتیک از راه دور روی قلب با موفقیت در هند انجام شد

یک پزشک هندی در دی ماه گذشته موفق شد روش درمانی آنژیوپلاستی کرونری را از فاصله ۳۲ کیلومتری روی پنج بیمار انجام دهد. او برای انجام این کار از نوعی ربات عضلانی کمک گرفته بود ...

یک - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سوادکوه استان مازندران - پزشک هندی در - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سوادکوه استان مازندران - دی ماه گذشته موفق شد روش درمانی آنژیوپلاستی کرونری را از فاصله ۳۲ کیلومتری روی پنج بیمار انجام دهد. او برای انجام این کار از نوعی ربات عضلانی کمک گرفته بود که توسط شرکت corindus توسعه یافته بود. نتایج این اعمال جراحی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سوادکوه استان مازندران - روز گذشته در نشریه علمی EClinicalMedicineمنتشر شد.

دکتر تاجاس پاتل رئیس بیمارستان قلب Apex در احمدآباد گوجرات - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سوادکوه استان مازندران - در این باره گفت:

من مفتخرم که بخشی از این دستاورد پزشکی بوده ام. کاربرد - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سوادکوه استان مازندران - ربات ها برای درمان از راه دور بیماران پتانسیل بالایی در حفظ نجات جان انسان ها دارد و دسترسی افراد در مناطق محروم را به خدماتی ممکن می کند که پیشتر در اختیار نداشته اند.

در طول این اقدامات پزشکی، دکتر پاتل - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سوادکوه استان مازندران - از رباتی به نام CorPath GRX - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سوادکوه استان مازندران - و البته ارتباط اینترنتی زمینی استفاده کرد و با کمک دو جوی استیک و مانیتوری که پیش رویش قرار داشت ربات را حرکت می داد. البته شرکت سازنده ربات (Corindus) پیشتر آزمایشات عملی متعددی را در آمریکا با موفیت به انجام رسانده بود اما کاری که دکتر پاتل انجام داد دستاورد پزشکی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سوادکوه استان مازندران - بسیار مهمی برای آن محسوب میشود.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سوادکوه استان مازندران

این دستاورد را میتوان مثال روشن درمان از راه دور دانست؛ رشته ای نوظهور که به لطف پیشرفت های صورت گرفته در شبکه های ارتباطی، رباتیک، واقعیت ترکیبی و تکنولوژی های - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سوادکوه استان مازندران - ارتباطی در حال شکوفایی است و ارائه خدمات درمانی (از ارائه مشاوره گرفته تا جراحی) به مناطق دور دست را ممکن می - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سوادکوه استان مازندران - کند. درمان از راه دور که با عنوان تله مدیسین شناخته می شود میتواند با توزیع مجازی پزشکان در جوامع و رفع کمبود تعداد پرستاران و پزشکان و کاهش هزینه های درمانی، باعث تمرکززدایی خدمات درمانی پزشکی شود.

همین حالا که این مطلب را میخوانید کابین هایی در سطح خیابان های شهرهای مختلف فرانسه راه اندازی شده که مردم برای بررسی سریع و راحت سلامت خود به آنها - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سوادکوه استان مازندران - مراجعه می کنند یا در بحران اخیر ابولا دانشگاه ویرجینیای - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سوادکوه استان مازندران - آمریکا خدمات درمانی خود از طریق تله مدیسین به بخش هایی از آفریقا ارائه کرد.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سوادکوه استان مازندران

جراحی از راه دور را میتوان تازه ترین دستاورد تله مدیسین قلمداد کرد. حالا گرچه از ربات ها به صورت مرسوم در جراحی های مختلف سراسر دنیا - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سوادکوه استان مازندران - استفاده می شود اما همیشه این ربات ها تحت نظر چشمان تیزبین یک جراح هستند. این در حالیست که به لحاظ نظری برخی اعمال جراحی که هم اکنون از طریق ربات ها صورت می گیرند قابلیت انجام شدن از راه دور را دارند بی آنکه نیاز به ایجاد تغییر چندانی در فرایند عمل باشد.

اما مسافت، چالش هایی را هم با خود به همراه دارد که مهم ترینشان بروز اختلال در ارتباط و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سوادکوه استان مازندران - همچنین تاخیر در انتقال پیام ها و فرامین است. تصورش - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سوادکوه استان مازندران - را کنید که بروز اختلال در شبکه در اواسط عمل جراحی میتواند چه پیامدهایی را به بار بیاورد.

با در نظر داشتن تمامی این چالش ها میتوان کاری که دکتر تاجاس پاتل انجام داد را فوق العاده قلمداد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پاکروی نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روستای کارسالار سوادکوه تعمیر یخچال پاکشوما SRP-5182HW.HS هم دارید؟
پاسخ: بله در روستای کارسالار شهر سوادکوه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone