تعمیرات یخچال میدیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  5. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24336.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

خاطره بازی HMD در برلین؛ نوکیا 800 Tough و نوکیا 2720 Flip معرفی شدند

شرکت HMD در جریان نمایشگاه IFA 2019 و با تکیه بر خاطرات شیرین صدها میلیون کاربر قدیمی دنیای موبایل، از گوشی جان سخت نوکیا 800 Tough و گوشی تاشو نوکیا 2720 Flip رونمایی کرد. در ...

شرکت HMD در جریان نمایشگاه IFA 2019 و با تکیه بر خاطرات شیرین صدها میلیون کاربر قدیمی دنیای موبایل، از گوشی جان سخت نوکیا 800 Tough و گوشی تاشو نوکیا 2720 Flip رونمایی کرد. در ادامه این دو گوشی را معرفی می کنیم.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان

نوکیا 800 - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - Tough را می توان ادامه دهنده راه جان سخت افسانه ای یعنی نوکیا 3310 دانست. البته هنوز نمی دانیم که نوکیا 800 Tough چقدر مقاوم است اما گواهی IP68 و استاندارد نظامی 810G برای شروع، کافی به نظر می رسند. بدنه ضد لغزش و لبه های لاستیکی هم برای - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - حفاظت بیشتر به کمک شما می آیند.

نوکیا 800 Tough باتری 2100 میلی آمپر ساعتی دارد که تا یک ماه در حالت استندبای و تا 12 ساعت مکالمه را - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - دوام می آورد. بلندگوی قدرتمند و چراغ قوه LED هم از دیگر ویژگی های برجسته این گوشی محسوب می شوند.

گوشی جدید نوکیا از چیپست اسنپدراگون 205 و 512 مگابایت حافظه رم به همراه 4 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. با استفاده از درگاه میکرو اس دی می توانید تا 32 گیگابایت دیگر - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - به حافظه دستگاه اضافه کنید. دوربین پشت دستگاه هم سنسور 2 مگاپیکسلی دارد.

این گوشی از برنامه گوگل مپس - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و سیستم موقعیت یابی GPS+GLONASS نیز برخوردار است. سیستم عامل KaiOS اپلیکیشن هایی نظیر واتس اپ و فیسبوک را در اختیار شما می گذارد و با فشار یک دکمه ویژه هم می توانید دستیار گوگل را فراخوانی کنید.

گوشی نوکیا 800 Tough از شبکه 4G و فناوری های VoLTE و VoWiFi پشتیبانی می کند - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و به وای فای و بلوتوث 4.1 نیز مجهز شده است. این گوشی با قیمت 110 یورو در بازار اروپا به فروش خواهد رسید.

نوکیا 2720 - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - Flip

تعمیرات یخچال میدیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان

نوکیا 2720 Flip از سیستم عامل KaiOS با نمایشگر داخلی 2.8 اینچی و نمایشگر خارجی 1.3 اینچی برخوردار است. این گوشی هم - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - به اپ های واتس اپ و فیسبوک - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مجهز شده و امکان استفاده از گوگل مپس و موقعیت یابی به کمک GPS+GLONASS را نیز دارد.

این گوشی از ارتباط LTE پشتیبانی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - می کند و دوربین 2 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED را نیز در اختیار شما می گذارد. 4 گیگابایت حافظه داخلی همراه درگاه میکرو اس دی، جک 3.5 میلیمتری هدفون و بلوتوث 4.2 نیز از دیگر امکانات نوکیا 2720 Flip به شمار می روند. نوکیا قیمت 90 یورویی را برای این محصول در نظر گرفته است.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان

شرکت HMD در کنار این دو محصول، نوکیا 110 را هم معرفی کرد که با قیمت 20 یورویی، ارزان ترین گوشی دوربین دار محسوب می شود. نوکیا 110 به درگاه کارت حافظه هم مجهز شده تا بتوانید موزیک های مورد علاقه خود را همراه داشته باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone