تعمیرات یخچال میدیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  5. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24339.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 3S با چیپست اسنپدراگون 855 پلاس معرفی شد

با اینکه فقط چهار ماه از معرفی گوشی گیمینگ رد مجیک 3 می گذرد، شرکت ZTE مدل جدیدتر آن به نام نوبیا رد مجیک 3S را رونمایی کرد. این گوشی از سخت افزار قوی تر، ...

با اینکه فقط چهار ماه از معرفی گوشی گیمینگ رد مجیک 3 می گذرد، شرکت ZTE مدل جدیدتر آن به نام نوبیا رد مجیک 3S را رونمایی کرد. این گوشی از سخت افزار قوی تر، حافظه داخلی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - سریع تر و سیستم خنک سازی بهینه تر بهره می برد.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

نوبیا رد مجیک 3S از نظر ظاهری تفاوت چندانی با نسل قبل ندارد و فقط ورودی های هوا در آن به شکل حرف Y درآمده اند. این گوشی از نمایشگر 6.65 اینچی امولد با رزولوشن +FHD، نسبت تصویر 19.5:9 و نرخ رفرش 90 هرتزی بهره می برد. اسپیکر استریو و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم در نمای روبرو به چشم می خورند.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

پشت دستگاه شاهد تعبیه دوربین - تعمیرات یخچال میدیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - 48 مگاپیکسلی با سنسور IMX586 سونی و ضریب اف 1.7 هستیم. فلاش LED هم بالای دوربین قرار گرفته است و حسگر اثر انگشت هم به شکل شش ضلعی خودنمایی می کند. این گوشی توانایی ضبط ویدیویی با رزولوشن 8K و نرخ 15 فریم بر ثانیه را دارد.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

طبق ادعای سازنده، تهویه هوا در - تعمیرات یخچال میدیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - پشت گوشی نوبیا رد مجیک 3S نسبت به نسل - تعمیرات یخچال میدیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بهینه تر شده و ترکیب سیستم خنک سازی مایع و فن داخلی، تجربه گیمینگ کم نظیری را در اختیار شما می گذارد. این فناوری می تواند دمای پردازنده اصلی را تا 18 درجه - تعمیرات یخچال میدیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - پایین بیاورد. لبه های گوشی هم دکمه های لمسی قابل تنظیم قرار گرفته اند.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

بزرگ ترین تغییر سخت افزاری نوبیا رد مجیک 3S نسبت به مدل قبلی را می توان استفاده از چیپست اسنپدراگون 855 پلاس دانست که با 8 یا 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.0 همراهی می شود. - تعمیرات یخچال میدیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ظرفیت باتری تغییری نکرده و - تعمیرات یخچال میدیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شاهد باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 27 واتی هستیم. - تعمیرات یخچال میدیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - این گوشی با اندروید پای و رابط کاربری رد مجیک OS 2.1 به دست کاربران می رسد.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

پیش فروش نوبیا - تعمیرات یخچال میدیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - رد مجیک 3S در چین آغاز شده و شرکت - تعمیرات یخچال میدیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ZTE قیمت 420 دلاری را برای - تعمیرات یخچال میدیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مدل پایه - تعمیرات یخچال میدیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - در نظر گرفته است. مدل بالاتر با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 530 دلار به فروش می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آوا نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
بهترین تجربه را با شرکت تعمیرچی در اهر داشتم! یخچال میدیا HS-123L من در روستای یاغ بستلو به درستی تعمیر شد و مشتری رضایتمندی آنقدر بالا بود که میتوانم فقط با اطمینان شغلی، این شرکت را به دوستان و خانواده معرفی کنم. به خصوص لهجه شمالی این شرکت باعث شد که خیالم راحت باشه که کارم درست انجام شده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone