تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  5. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24347.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

پوما از اولین ساعت هوشمند خود با سیستم عامل Wear OS رونمایی کرد

ساعت هوشمند پوما از چیپست کوالکام اسنپدراگون 3100، GPS، سنسور ضربان قلب و NFC برای پرداخت های Google Pay بهره می برد. این ساعت از لحاظ ظاهری تقریباً شبیه نسل پنجم ساعت هوشمند فاسیل است. ...

ساعت هوشمند پوما از چیپست کوالکام اسنپدراگون 3100، GPS، سنسور ضربان قلب و NFC برای پرداخت های - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بویین زهرا استان زنجان - Google Pay بهره می برد. این ساعت از لحاظ ظاهری تقریباً شبیه نسل پنجم ساعت هوشمند فاسیل است.

ساعت مذکور از حافظه رم 512 مگابایتی و حافظه داخلی 4 گیگابایتی برای ذخیره موزیک و اپلیکیشن ها برخوردار است. سیستم عامل این ساعت هوشمند Wear OS است و با توجه به حافظه رم پایینی که دارد باید دید می تواند از پس اجرای روان این سیستم عامل بر بیاید یا نه.

گفتنی است ساعت های هوشمندی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بویین زهرا استان زنجان - که حافظه رم آنها کمتر - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بویین زهرا استان زنجان - از 1 گیگابایت است در اجرای روان این سیستم عامل به مشکل می خورند.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بویین زهرا استان زنجان

ساعت هوشمند پوما از نمایشگر 1.19 اینچی برخوردار بوده و قاب 44 میلیمتری آن از جنس نایلون و آلومینیوم است. این ساعت هوشمند تا فشار 3 اتمسفر ضد آب بوده و باتری آن در مدت زمان تقریباً 50 دقیقه تا 80 درصد شارژ می شود. واچ فیس های متنوعی برای این ساعت هوشمند طراحی شده اند - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بویین زهرا استان زنجان - که هنگام عرضه روی ساعت وجود خواهند داشت.

ساعت مذکور نوامبر (آبان ماه) در رنگ های مشکی، زرد و سفید به قیمت 275 دلار از سایت رسمی این کمپانی و خرده فروشی ها قابل خریداری خواهد بود.

ورود پوما به دنیای ساعت های هوشمند قطعا به مذاق طرفداران این برند خوش خواهد آمد ولی باید دید ساعت هوشمند پوما که مشخصات آنچنان چشمگیری - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بویین زهرا استان زنجان - ندارد توانایی قد علم کردن در برابر رقبای قدری همچون فاسیل، گارمین و فیت بیت را دارد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone