تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24334.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی سونی از هدفون بیسیم WI-1000X M2 با قابلیت حذف نویز به قیمت 370 دلار

سونی در نمایشگاه ایفا 2019 از جدیدترین هدفون بیسیم دور گردنی خود به نام WI-1000X M2 رونمایی کرد. این محصول از قابلیت حذف نویز برخوردار بوده و کیفیت صدای آن خوب گزارش شده، ولی با ...

سونی در نمایشگاه ایفا 2019 از جدیدترین هدفون بیسیم دور گردنی خود به - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مازندران استان مازندران - نام WI-1000X M2 رونمایی کرد. این محصول از قابلیت حذف نویز برخوردار بوده و کیفیت صدای آن خوب گزارش - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مازندران استان مازندران - شده، ولی با قیمت 370 دلاری کار دشواری برای مبارزه با هدفون های بیسیم دیگر خواهد داشت.

هدفون مذکور از - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مازندران استان مازندران - یک درایور 9 میلیمتری اصلی در کنار یک درایور - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مازندران استان مازندران - میله ای ثانویه بهره می برد. به لطف - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مازندران استان مازندران - جک 3.5 میلیمتری تعبیه شده در آن، می توان این گجت را از یک هدفون بیسیم به هدفون سیم دار تبدیل کرد. درگاه USB-C نیز برای شارژ کردن آن استفاده می شود.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مازندران استان مازندران

نکته جالب توجه در مورد هدفون WI-1000X M2 بهره بردن از فناوری حذف نویز هدفون باکیفیت سونی یعنی WH-1000X M3 است که به انتخاب سایت ورج، در حال حاضر یکی از بهترین هدفون های بیسیم بازار نام گرفته.

کیفیت صدا و بیس در هدفون WI-1000X M2 راضی کننده گزارش شده و ویژگی حذف نویز به خوبی اصوات مزاحم را در محیط های پر سر و صدا کاهش می دهد. می توان به کمک اپلیکیشن اختصاصی سونی میزان حذف نویز را تنظیم کرده و با یک بار شارژ کردن تا 10 ساعت به موزیک گوش داد. در جعبه آن نیز گوشی ها در سایزهای مختلف قرار داده شده اند.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مازندران استان مازندران

هدفون WI-1000X M2 به قیمت 370 دلار از ژانویه (دی ماه) سال - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مازندران استان مازندران - 2020 به بازار عرضه خواهد شد.

با اینکه هدفون های بیسیم دور گردنی رفته رفته از رده خارج می شوند، اقدام سونی در ساخت هدفون WI-1000X M2 ستودنی است. اما باید دید با توجه به وجود هدفون روگوشی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مازندران استان مازندران - باکیفیت WH-1000X M3 و هدفون واقعاً بیسیم WF-1000X - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مازندران استان مازندران - M3، این محصول می تواند نظر خریداران را به خود جلب کند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone