تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  2. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  4. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  5. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27376.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

گیگ‌پک یک‌ماهه هدیه مبین‌نت به خریداران اینترنت TD-LTE

شرکت مبین‌نت اعلام کرده در جشنواره‌ی بهاری فروش اینترنت TD-LTE خود به هر یک از مشترکینی که تا آخر خردادماه ثبت‌نام خود را انجام دهند یک گیگ‌پک یک‌ماهه با ۱۰۰ گیگ حجم هدیه می‌دهد. شرکت ...

شرکت مبین‌نت اعلام کرده در جشنواره‌ی بهاری فروش اینترنت TD-LTE خود به هر یک از مشترکینی که تا آخر خردادماه ثبت‌نام خود را انجام دهند یک گیگ‌پک یک‌ماهه با ۱۰۰ گیگ - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - حجم هدیه می‌دهد.

شرکت ارتباطات مبین‌نت اعلام کرده که در جشنواره‌ بهاری فروش اینترنت TD-LTE خود به هریک از مشترکینی که تا آخر خردادماه ثبت‌نام خود را انجام دهند، یک گیگ‌پک یک‌ماهه با ۱۰۰ گیگ حجم هدیه می‌دهد. این گیگ‌پک برای تمامی خریداران مودم در سراسر کشور و برای تمامی مودم‌های TD-LTE این شرکت، پس از انجام فرایند نصب فعال خواهد شد.

مبین نت در این طرح مدل‌هایی از مودم‌های TD-LTE با حجم‌های مختلف اینترنت را پیشنهاد داده است که قیمت بیشتر آنها با - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تخفیف همراه شده است. ضمن آنکه مبین نت اعلام کرده به تمامی کاربرانی که تا آخر این ماه مودم‌ و اینترنت TD-LTE خریداری می‌کنند، یک گیگ‌پک یک‌ماهه با ۱۰۰ گیگ حجم هدیه می‌دهد.

گفتنی‌ست پایتخت کشور، کلان‌شهرها، و چند شهر بزرگ و کوچک ایران تحت پوشش شبکه گسترده مبین‌نت هستند. به گفته این شرکت ارتباطی، امروز در بیش از ۳۹ شهر خدمات اینترنت پرسرعت مبین نت عرضه شده - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - است.

بسته‌های گیگ‌پک مبین نت به مشترکین این امکان را می‌دهد تا در مواقعی که به‌صورت موقتی نیاز به حجم اضافی دارند، بدون استفاده از حجم فعلی موجود در حساب - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - خود و یا تغییر اجباری و زودتر از - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - موعد طرح، از گیگ‌پک استفاده کنند.

درصورتیکه علاقمند به خرید اینترنت پرسرعت و مودم‌های - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - TD-LTE مبین‌نت هستید برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت این شرکت ارتباطی مراجعه کنید. ضمن آنکه مرکز خدمات و پشتیبانی مبین‌نت با شماره تماس ۱۵۷۵ در تمام ساعات شبانه‌روز در دسترس است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone