تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  4. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27377.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

تحریم هواوی به اروپا رسید؛ قطع همکاری شرکت ARM با غول تکنولوژی چین

گزارش ها حکایت از آن دارند که شرکت هلدینگ انگلیسی ARM با پیروی از تحریم های تجاری آمریکا، تمام ارتباطات تجاری خود با هواوی را به حالت تعلیق درآورده است. طبق اسناد داخلی ARM که ...

گزارش - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر لاهیجان استان گیلان - ها حکایت از آن دارند که شرکت هلدینگ انگلیسی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر لاهیجان استان گیلان - ARM با پیروی از - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر لاهیجان استان گیلان - تحریم های تجاری آمریکا، تمام ارتباطات تجاری خود با هواوی را به حالت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر لاهیجان استان گیلان - تعلیق درآورده است.

طبق اسناد داخلی ARM که لحظاتی پیش توسط رسانه ها رؤیت شده، کارکنان این شرکت باید «تمامی قراردادهای فعال، خدمات پشتیبانی و مذاکرات در حال اجرا» را متوقف کنند. جالب اینجاست که طبق تحریم های ایالات متحده، شرکت های آمریکایی از تجارت با غول تکنولوژی چین منع شده اند ولی حالا این شرکت انگلیسی که تحت مالکیت گروه ژاپنی سافت بنک قرار دارد هم وارد بازی شده است.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر لاهیجان استان گیلان

شرکت آرم از این می - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر لاهیجان استان گیلان - ترسد که مشمول جریمه آمریکایی ها شود، چون در طراحی چیپ هایش از فناوری هایی با مبدأ ایالات متحده استفاده کرده است. هواوی اگرچه چیپست های Kirin را خودش می سازد، ولی مثل تمام شرکت های سازنده چیپست به معماری چیپ آرم وابسته است و به شرکت انگلیسی حق امتیاز پرداخت می کند. بدون این مجوز، هواوی نمی تواند تولید پردازنده و چیپست را بر اساس معماری ARM ادامه دهد.

بدون معماری ARM ساخت گوشی هوشمند ممکن نیست

البته هنوز مشخص - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر لاهیجان استان گیلان - نیست چرا ARM به این سرعت به تحریم هواوی توسط آمریکا واکنش نشان داده و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر لاهیجان استان گیلان - احتیاط پیشه کرده، در حالی که وزارت بازرگانی آمریکا با اعلام مهلت 90 روزه محدودیت های جدید را به حالت تعلیق درآورده است. تصمیم ARM به عنوان بزرگ ترین نام این حوزه می تواند دیگر شرکت های تأمین کننده قطعات نیمه هادی به هواوی را هم به اتخاد تصمیمات مشابه وادار کند.

هواوی می گوید فعلاً به اندازه کافی قطعات آمریکایی را خریده و انبار کرده و بین سه ماه تا یک سال دوام می آورد. با این حال ذخیره قطعات در آینده - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر لاهیجان استان گیلان - ای نزدیک به پایان خواهد رسید، به خصوص قطعاتی که تأمین کننده های محدودی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر لاهیجان استان گیلان - دارند. در حال حاضر هواوی برخی شرکت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر لاهیجان استان گیلان - های آمریکایی مانند - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر لاهیجان استان گیلان - میکرون، اسکای ورکس و کروو (Qorvo) - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر لاهیجان استان گیلان - تأمین قطعات مربوط به حافظه و شبکه را در گوشی های هواوی بر عهده دارند.

شاید هواوی بالاخره راهی برای تأمین این - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر لاهیجان استان گیلان - قطعات به دست آورد، ولی بدون معماری ARM ساخت گوشی موبایل تقریباً ناممکن خواهد بود. باید ببینیم - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر لاهیجان استان گیلان - واکنش - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر لاهیجان استان گیلان - رسمی هواوی و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر لاهیجان استان گیلان - ARM به این بحران چه خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone