تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  2. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  4. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10115.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

توییتر با برچسب Automated، شناسایی بات‌ها را ساده‌تر می‌کند

در توییتر بات‌های بسیاری مشغول فعالیت هستند. این پلتفرم با قابلیت جدیدی و با استفاده از برچسب‌ Automated، حساب‌های کاربری بات را برای کاربران قابل تشخیص می‌کند. این برچسب‌ در پروفایل و توییت‌های ارسال شده ...

در توییتر بات‌های بسیاری مشغول فعالیت هستند. این پلتفرم با قابلیت جدیدی و با استفاده از برچسب‌ Automated، حساب‌های کاربری بات را برای کاربران قابل تشخیص می‌کند. این برچسب‌ در - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سنقر استان کردستان - پروفایل و توییت‌های ارسال شده توسط بات‌ها قابل مشاهده است.

در ابتدا این قابلیت به صورت آزمایشی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سنقر استان کردستان - و در دسترس تعداد محدودی از توسعه دهندگان قرار گرفته ولی انتظار می‌رود تا - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سنقر استان کردستان - پایان سال جاری میلادی همه توسعه دهندگان بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند.

توییتر در بخش سوالات متداول شبکه اجتماعی توضیح می‌دهد: «برخی حساب‌های کاربری در قالب بات و به صورت خودکار فعالیت می‌کنند. - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سنقر استان کردستان - برای مثال بات‌هایی هستند که در یافتن محل واکسیناسیون یا - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سنقر استان کردستان - گرفتن نوبت واکسن به کاربران کمک می‌کنند. زمانی که متوجه شوید این حساب‌ها خودکار هستند، درک بهتری از تعامل با آن‌ها پیدا می‌کنید.»

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سنقر استان کردستان

در ابتدا، توییتر برای آزمایش ویژگی جدید خود، از تعداد محدودی از توسعه‌دهندگان دعوت کرده تا روی حساب‌ بات‌های خود برچسب‌ها را اعمال کنند. برچسبی تحت عنوان «Automated» در صفحه پروفایل و توییت‌های - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سنقر استان کردستان - مربوط به این بات‌ها ظاهر می‌شود که خودکار بودن حساب‌ها و توسعه‌دهنده بات را نیز مشخص می‌کند. به گفته این شبکه - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سنقر استان کردستان - اجتماعی تمام توسعه‌دهندگان تا پایان سال قادر خواهند بود تا برای بات‌های خود از برچسب‌ها استفاده کنند.

ویژگی جدید توییتر تا پایان سال جاری در دسترس تمام توسعه‌دهندگان قرار خواهد گرفت. علاوه بر این گفته می‌شود توییتر همچنین در حال کار روی برچسب جدیدی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سنقر استان کردستان - مانند Remembering اینستاگرام است که افراد فوت شده را مشخص می‌کند. در آخرین اخبار - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سنقر استان کردستان - مربوط به این برچسب عنوان شده بود که تا - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سنقر استان کردستان - پایان سال جاری عرضه می‌شود.

همچنین به عنوان آخرین پیشرفت‌های این شبکه اجتماعی، اخیرا اعلام شد توییتر قابلیت جدید «Communities» را با هدف فراهم کردن فضایی برای تبادل نظر کاربران درباره موضوعات مختلف و در رقابت با گروه‌های فیسبوک در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

علاوه بر این، توییتر روی قابلیت حذف دنبال‌کنندگان بدون مسدود کردن آن‌ها هم کار می‌کند. در این قابلیت گزینه‌ای برای حذف کاربران از لیست دنبال‌کنندگان وجود - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سنقر استان کردستان - دارد و با اینکار دیگر توییت‌های شما به صورت خودکار در تایم لاین فرد موردنظر قرار نمی‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرخنده نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
عرض ادب حالتون خوبه؟ احیانا شرکت شما آیا شهرک ولیعصر سنقر تعمیرات یخچال آدمیرال ASD2514ARW داره؟
پاسخ: بله در شهرک ولیعصر شهر سنقر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone