تعمیرات یخچال کنمور در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30126.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

محققان روش جدیدی برای پرینت سه بعدی شیشه پیدا کردند

دستگاهی را تصور که رشته‌هایی از شیشه‌ مذاب تولید می‌کند و آنها را کنار هم بچیند. مسلماً هیچ کاربری علاقه ندارد از نزدیک به تماشای فعالیت دیوایسی با قابلیت تولید شیشه سه بعدی داغ بنشیند ...

دستگاهی را تصور که رشته‌هایی از شیشه‌ مذاب تولید می‌کند و آنها را کنار هم بچیند. مسلماً هیچ کاربری علاقه ندارد از نزدیک به تماشای - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - فعالیت دیوایسی با قابلیت تولید شیشه سه بعدی داغ بنشیند چرا که کار کردن با شیشه مذاب می‌تواند خطر آفرین باشد. حال محققین دانشگاه MIT موفق شده‌اند که روش و روندی جدیدی برای پرینت سه - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بعدی شیشه‌ پیدا کنند.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

این محققین در مقاله‌ای که پس از اتمام پژوهششان منتشر کردند، سیستمی را برای پرینت سه بعدی شیشه توصیف نموده‌اند تا کاربران بتوانند راحتٰ متریال مذاب تولید شده را - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شکل دهد تا محصول نهایی کیفیت بالایی داشته باشد.

این سیستم که  G3DP2 نام دارد، در واقع پلتفرمی است برای شیشه‌ مذاب به شمار می‌رود که به صورت همزمان از سیستم دیجیتالی کنترل دمای سه - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - منطقه‌ای و سیسنم هدایت حرکتی ۴ - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - جهته استفاده می‌کند.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

بدین ترتیب کاربر می‌تواند دمای هر قسمت از سیستم را - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کنترل کرده و رشته‌های شیشه مذاب را با دقت بیشتری - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کنار هم قرار دهد تا محصول نهایی از زیبایی و ظرافت بیشتری برخوردار باشد.

علاوه بر این با استفاده از G3DP2، توانایی پرینت سه بعدی شیشه در ابعاد صنعتی نیز فراهم می‌شود و بدین - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شکل، کاربر می‌تواند با طراحی یک شئ و برنامه ریزی برنامه‌ پرینت سه بعدی آن، چندین محصول مشابه را پشت سر هم و با کیفیت بالا تولید کند.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

در این سیستم چند جعبه‌ی با دمای مختلف برای مقاصد خاصی در نظر گرفته شده است. یکی از آنها حاوی شیشه‌ی ذوب شده اشت و دیگری نیز برای پرینت شدن شئ در نظر گرفته شده است.

یک صفحه محرک نیز شئ پرینت شده را مرتب پایین می‌برد تا روند پرینت سه بعدی مشکل یا لرزش پایان پذیرد. از دیگر نقاط قوت سیستم جدید این است که می‌تواند روند سرد و کریستالی شدن شیشه‌های سه بعدی را بدون تزریق ناخالصی اضافه سرعت بخشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone