تعمیرات یخچال کنمور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30117.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ گلکسی اس 10 احتمالاً در پنج نسخه عرضه می شود

سامسونگ یک ماه دیگر قرار است از پرچمداران مورد انتظار خود رونمایی کند. از شواهد اینطور بر می‌آید که غول کره‌ای قصد دارد ۵ مدل از سامسونگ گلکسی اس 10 را عرضه کند. در این ...

سامسونگ یک ماه دیگر - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - قرار است از پرچمداران مورد انتظار خود رونمایی کند. از شواهد اینطور بر می‌آید که غول کره‌ای قصد دارد ۵ مدل از سامسونگ گلکسی اس - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - 10 را عرضه کند. در این بین خبر - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - می‌رسد که احتمالا علاوه بر نسخه‌ی معمولی و پلاس یک نسخه‌ی لایت - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از این گوشی‌ها نیز وجود خواهد داشت. - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اما این پایان کار سامسونگ - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نخواهد بود و چند ماه پس از معرفی پرچمداران جدید، دو - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نسخه‌ی 5G گلکسی اس 10 نیز معرفی خواهد شد.

نسخه‌ی لایت گلکسی اس 10 بعد از مدت‌ها شاید اولین پرچمدار از سری S سامسونگ باشد که از نمایشگری تخت بهره می‌برد. علاوه بر این، نسخه‌ی دارای حفره‌ی درون نمایشگر برای قرار گرفتن دوربین سلفی نخواهد بود و از طراحی سنتی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تر استفاده خواهد کرد.

مدل 5G گلکسی اس 10 احتمالا در دو نسخه‌ی مجزا روانه‌ی بازار شود. یکی از این - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نسخه‌ها Beyond X نام دارد و - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دیگری Beyond Bolt که فروشش انحصارا در اختیار سرویس دهنده‌ی مخابراتی ورایزن قرار خواهد داشت و از باتری قدرتمندتری - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بهره می‌برد. در جدول زیر می‌توانید نگاهی به اطلاعات تکمیلی پرچمداران کره‌ای داشته باشید:

تعمیرات یخچال کنمور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

اما نسخه‌ی معمولی این روز‌ها بیش از گذشته خبرساز شده و به نظر می‌رسد تصویری سانسور شده از آن در فضای مجازی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دست به دست می‌شود. تصویری که در ادامه مشاهده - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - می‌کنید مربوط به نسخه‌ی وانیلا یا همان نسخه‌ی معمولی گلکسی اس 10 است که البته به شدت سانسور شده اما طراحی دوربین سلفی به طور کامل قابل مشاهده است.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

همچنین وجود حاشیه‌ی نسبتا ضخیم‌تر در بخش پایینی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نسبت به حاشیه‌ی بالا نشان می‌دهد که این گوشی قرینه نخواهد بود. دوربین سلفی هم به خودی خود دارای حاشیه است که تا حدی امکان استفاده از گوشه‌ی نمایشگر را ناممکن می‌کند.

انتظار می‌رود سامسونگ اول اسفند ماه به رونمایی از گلکسی اس 10 در نسخه‌های لایت، معمولی و پلاس بپردازد و قبول درخواست برای پیش خرید را چند روز بعد از رونمایی آغاز کند. پیش بینی می‌شود اولین نسخه از پرچمداران سامسونگ ۱۷ اسفند وارد بازار شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر وخش نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
آیا میتونم یه سوال بپرسم منطقه کچل آوا سردشت اعزام کارشناس دارید؟
پاسخ: بله در کچل آوا شهر سردشت خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone