تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  4. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30115.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

پتنت جدید ال جی احتمالا گوشی هوشمند تاشو این کمپانی را به تصویر می‌کشد

پاییز سال جاری ال جی تایید کرد که در حال کار روی یک گوشی با صفحه نمایش تاشو است. برخی از شایعات که سریعا تکذیب شدند خبر از معرفی این گوشی در رویداد CES 2019 ...

پاییز سال جاری ال جی تایید کرد که در حال کار روی یک گوشی با صفحه نمایش تاشو است. برخی از شایعات که سریعا تکذیب شدند خبر از معرفی این گوشی در رویداد CES 2019 می‌دادند. حال و بر اساس اطلاعات جدیدی، از این دستگاه که پتنت تازه ال جی هم احتمالا به آن مربوط می‌شود در سه ماهه سوم ۲۰۱۹ رونمایی خواهد شد.

این پتنت که در ۶ دی منتشر شده، یک دستگاه که شامل صفحه نمایش منعطف در بخش بیرونی خود می‌شود را توصیف می‌کند. نکته جالب در رابطه این پتنت این است که صفحه نمایش این گوشی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شهسوار استان مازندران - در محلی که خم شده است نیز قابل استفاده خواهد بود.

دو حفره در بالا و پایین دستگاه دیده می شود و این در حالی است که حفره کوچک‌تری هم در سمت چپ وجود دارد. در ضمن و - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شهسوار استان مازندران - با وجود - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شهسوار استان مازندران - آن که پتنت، یک گوشی هوشمند تاشو را به تصویر می‌کشد، سمت راست این دستگاه هنگام تا شدن حالتی خمیده دارد.

اگر کاربران بخواهند از دستگاه به عنوان یک تبلت استفاده کنند، می‌توانند از طریق کشیدن قسمت عقبی به راست، به راحتی این موبایل را باز کنند. نکته قابل توجه در مورد این پتنت به مکانسیم محنصر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شهسوار استان مازندران - به فرد - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شهسوار استان مازندران - لولای بین دو صفحه نمایشگر بر می‌گردد که هنگام باز شدن، از سمت چپ گوشی ۱ اینچ به اندازه عرض صفحه نمایش اضافه می‌کند. مطابق انتظار، هنگام باز شدن گوشی سیستم عامل هم با فرم جدید خود را سازگار می‌کند و از قسمت‌های اضافه شده برای نمایش جزییات - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شهسوار استان مازندران - تازه‌ای استفاده خواهد کرد.

در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شهسوار استان مازندران - بخش جداگانه‌ای، پتنت جدید ال جی چند طرح بندی جالب دوربین دستگاه را شرح می‌دهد. در یکی از آن‌ها دوربین در قالب مجموعه‌ای ماتریس مانند عمل می‌کند که اجازه گرفتن چند عکس از زوایای مختلفی را - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شهسوار استان مازندران - می‌دهد. در طرح دیگر نیز گرفتن تصاویر سه بعدی توسط دوربین به تصویر کشیده می‌شود.

در حالت خوشبینانه چند خط بالا توصیف گوشی هوشمند تاشو ال جی خواهند بود. از سمت دیگر ممکن است این موارد تنها پتنت جدیدی از ال جی باشند و حتی محصول ذکر شده هیچ وقت به تولید - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شهسوار استان مازندران - نهایی نرسد.

پیش از این هم این کمپانی علایم تجاری تازه‌ای را به سمت رسانده بود که به دستگاه‌هایی با صفحه نمایش تاشو مربوط می‌شدند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone