تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  2. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  3. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30120.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

مینی کامپیوتر ایسوس با بهره‌مندی از پردازنده‌ی نسل نهم Core i9 رونمایی شد

پیش از آغاز مراسم CES 2019 ایسوس از مینی کامپیوتر جدید خود پرده برداری کرد. این کامپیوتر کوچک که Mini PC ProArt PA90 نام دارد از جدید‌ترین پردازنده‌ی اینتل یعنی Core i9-9900K استفاده می‌کند و ...

پیش از آغاز - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مراسم CES 2019 - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ایسوس از مینی کامپیوتر جدید - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - خود پرده برداری کرد. این کامپیوتر کوچک که Mini PC ProArt - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - PA90 نام دارد از جدید‌ترین پردازنده‌ی اینتل یعنی Core i9-9900K استفاده می‌کند و قدرت و عملکردی فوق العاده برای طراحی‌های گرافیکی ارائه می‌کند. البته برای این امر خبری از کامپیوتری غول پیکر نیست و شما با دستگاهی کوچک شبیه به اسپیکر رو به رو خواهید شد.

به جز مدل یاد شده، مدلی دیگر از این کامپیوتر کوچک نیز وجود دارد که از پردازنده‌ی Core i7-9700K بهره‌مند می‌شود. هر دوی این کامپیوتر‌ها به روز شده‌ی مینی کامپیوتر نسل گذشته‌ی ایسوس هستند که ۳۰ درصد عملکردشان - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بهبود یافته است.

کامپیوتر‌های یاد شده دارای پردازنده‌ی گرافیکی قدرتمندی خواهند بود که از بین انویدیا کوادرو P4000 یا P2000 انتخاب خواهد شد تا قدرت بسیار مطلوب گرافیکی این - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کامپیوتر را تضمین - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کند.

قدرت خنک کنندگی این مینی کامپیوتر‌ها نیز قابل توجه است چرا که از خنک کننده‌ی مایع برای پردازنده‌ها استفاده می‌شود که تا ۳۶ درصد صدای تولید شده توسط این کامپیوتر‌ها را نسبت به کامپیوتر‌های رومیزی معمولی کمتر می‌کند.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خمینی شهر استان اصفهان

همچنین بخش بالایی قاب - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ProArt PA90 دارای مکانیزمی خاص است که در صورت وجود دمای بیش از ۸۰ درجه سلسیوس به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - طور خودکار باز می‌شود تا جریان - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - هوا را تا ۳۸ درصد افزایش دهد و به خنک کردن دستگاه کمک کند.

از دیگر ویژگی‌های - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - این کامپیوتر کوچک باید به استفاده‌ی آن از ۶۴ گیگابایت رم اشاره کنیم. - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - همچنین بهره‌مندی از حافظه‌ی اس اس دی ۵۱۲ گیگابایتی M.2 PCEe همراه با HHD یک ترابایتی از دیگر مشخصه‌های قابل توجه آن است.

برخورداری از دو پورت USB-3.1 در جلو و عقب، ۴ پورت نمایشگر در عقب و دو پورت تاندربولت ۳ از دیگر مشخصه‌های قابل توجه این کامپیوتر خواهد بود.

قیمت این دستگاه هنوز به صورت رسمی اعلام نشده. اما با توجه به اینکه پردازنده‌ی اینتل Core i9-9900K به تنهایی ۵۰۰ دلار قیمت دارد، باید انتظار داشته باشیم - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - که ProArt PA90 خیلی بیشتر از - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ۱۰۰۰ دلار قیمت گذاری شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone