تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  2. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  3. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  4. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  5. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23936.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

فرود موفقیت آمیز قطعه محافظ راکت فالکون 9 روی کشتی [تماشا کنید]

اسپیس ایکس دیروز راکت فالکون 9 را از دماغه کارناوال ایالت فلوریدا به فضا پرتاب کرد. این راکت که سومین و آخرین مأموریت خود را پشت سر می گذاشت، ماهواره «AMOS-17» را حدود 31 دقیقه ...

اسپیس ایکس دیروز راکت فالکون 9 را از دماغه کارناوال ایالت فلوریدا به فضا پرتاب کرد. این راکت که سومین و آخرین مأموریت خود را پشت سر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسدآباد استان همدان - می گذاشت، ماهواره «AMOS-17» را حدود 31 دقیقه پس از پرتاب در مدار زمین رها کرد.

جالب ترین قسمت مأموریت AMOS-17، - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسدآباد استان همدان - فرود موفقیت آمیز قطعه ای از راکت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسدآباد استان همدان - فالکون 9 روی کشتی بود. ایلان ماسک فیلم این عملیات را در توییتر خود منتشر کرد:

این قطعه، از راکت هنگام برخاستن از روی زمین محافظت می کند و پس از خروج از جو به دو نیم تقسیم شده و به طرف زمین سقوط می کند. اسپیس ایکس قصد دارد این قطعات را که روی دریای آتلانتیک فرود می آیند، جمع آوری کرده و از آنها در مأموریت های بعدی خود استفاده کند. این - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسدآباد استان همدان - شرکت در مأموریت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسدآباد استان همدان - های آزمایشی این قطعه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسدآباد استان همدان - را توسط هلیکوپتر رها می کرد و در برخی اوقات روی کشتی و تور مخصوصی که بالای آن قرار داده شده بود فرود نمی آمد.

این اولین دفعه ای است که - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسدآباد استان همدان - نحوه فرود قطعه راکت به نمایش در می آید. به عقیده کارشناسان بازیابی و استفاده مجدد از قطعات راکت ها منفعت زیادی برای اسپیس ایکس - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسدآباد استان همدان - دارد. ماسک قبلا گفته بود هر بار که این قطعه به دریا می افتد، شرکت او حدود 6 میلیون دلار ضرر می بیند. اسپیس ایکس ماه پیش نیز توانست قطعه محافظ را به طور موفقیت آمیز بازیابی کند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسدآباد استان همدان

جالب است بدانید این راکت آبان ماه سال گذشته ماهواره «Es’hail-2» ساخت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسدآباد استان همدان - قطر را نیز پس از حدود - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اسدآباد استان همدان - 32 دقیقه در مدار زمین رها کرد. این راکت در پرتاب ماهواره «Telstar 19 VANTAGE» نیز مورد استفاده قرار گرفته بود.

شرکت رقیب اسپیس ایکس یعنی راکت لب هم قصد دارد راکت الکترون خود را به کمک چتر و هلیکوپتر بین زمین و هوا مهار کند. البته این کار در حد ایده بوده و تاکنون فیلمی از عملیات واقعی آن منتشر نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone