تعمیرات یخچال مابه در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23939.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

بلک مجیک از یک دوربین سینمایی جیبی با رزلوشن 6K رونمایی کرد

شرکت استرالیایی Blackmagic Design روز گذشته در یک برنامه لایو از تازه ترین محصول خود به نام Pocket Cinema Camera 6k رونمایی کرد که در واقع نسخه به روز شده ای از یک محصول قدیمی با ...

شرکت استرالیایی Blackmagic Design روز گذشته در یک برنامه لایو از تازه ترین محصول خود به نام Pocket Cinema Camera 6k رونمایی کرد که در واقع نسخه به روز شده ای از یک محصول قدیمی با - تعمیرات یخچال مابه در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - نام PCC4K است.

PCC6K همانطور که از نامش پیداست به سنسوری با رزلوشن 6K (برابر با ۶۱۴۴ در ۳۴۵۶ پیکسل) مجهز شده که به لحاظ فیزیکی هم از سنسور چهار سوم PCC4K بزرگ تر است و در نتیجه در فرمت سوپر ۳۵ جای می گیرد. این یعنی پایه لنز دوربین جدید نیز باید تغییر می کرد و شرکت سازنده از کانن EF در - تعمیرات یخچال مابه در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - آن استفاده کرده است.

تعمیرات یخچال مابه در شهر سراب استان آذربایجان شرقی
مقایسه ابعاد لنز دو دوربین بلک مجیک

نکته جالب اینکه PCC6K گرچه به - تعمیرات یخچال مابه در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - سنسور بزرگ تری مجهز شده اما نرخ HDR آن با مدل - تعمیرات یخچال مابه در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - قبلی یعنی رقم ۱۳ برابر است. سنسورهای بزرگ تر امکانی را برای فیلم سازان فراهم می کنند که با پایه لنز های EF عمق میدان کمتری را به تصویر - تعمیرات یخچال مابه در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بکشند و همزمان ظاهر سینمایی تری به - تعمیرات یخچال مابه در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - آثارشان بدهند که خوشبختانه کانن و شرکت های دیگر گزینه های متنوعی برای این منظور دارند.

لازم است اشاره کنیم رزلوشن 6K صرفا در فرمت RAW - تعمیرات یخچال مابه در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - از این دوربین قابل دستیابی است و این فرمت نیز در تازه ترین نسخه از - تعمیرات یخچال مابه در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اپ DaVinci Resolve Studio پشتیبانی می گردد که همراه با دوربین در اختیار کاربر قرار داده می شود.

تعمیرات یخچال مابه در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

اما یکی از ایرادات وارده به این دوربین سینمایی آن است که به خاطر استفاده از لنز - تعمیرات یخچال مابه در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بزرگ تر و پایه لنز EF کانن ابعاد - تعمیرات یخچال مابه در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کلی اش نیز نسبت به مدل 4K بزرگ تر شده است هرچند که PCC6K همچنان نسبت به دوربین های سینمایی سوپر ۳۵ کوچک قلمدد می شود. ظاهر کلی این دوربین نیز شباهت زیادی به مدل 4K دارد و درست مانند این مدل بدنه آن از پلی - تعمیرات یخچال مابه در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کربنات و فیبر کربنی ساخته شده است. درگاه های کارت حافظه اس دی و CFast نیز در بدنه مشاهده می شود و - تعمیرات یخچال مابه در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - برای تصویربرداری بهتر یک نمایشگر تاچ ۵ اینچی نیز برای این دوربین سینمایی در نظر گرفته شده. - تعمیرات یخچال مابه در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - تامین انرژی قطعات داخلی دوربین - تعمیرات یخچال مابه در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - نیز از طریق باتری LP-E6 کانن صورت می گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone