تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  2. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  4. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23941.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

به جای ماندن چند کشته و زخمی بر اثر انفجار تسلیحات اتمی روسیه

شرکت دولتی انرژی اتمی روسیه (Rosatom) تأیید کرده انفجار روز 17 مرداد (8 آگوست) که حین انجام آزمایش تسلیحاتی و نظامی رخ داده 5 کشته و 3 زخمی به همراه داشته است. این انفجار که ...

شرکت دولتی انرژی اتمی روسیه (Rosatom) تأیید کرده انفجار روز 17 مرداد (8 آگوست) که حین انجام آزمایش تسلیحاتی و نظامی رخ - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شاندیز استان خراسان - داده 5 کشته و 3 زخمی به همراه داشته است.

این انفجار که در حین آزمایش منبع انرژی ایزوتوپی به منظور تأمین سوخت مایع سیستم احتراق اتفاق افتاد، علاوه بر تلفات جانی باعث افزایش 20 برابری حد تشعشعات به مدت نیم ساعت در منطقه نزدیک آن به نام Severodvinsk شد.

مقامات - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شاندیز استان خراسان - همچنین دستور تخلیه منطقه ساحلی Dvina Bay در نزدیکی White Sea را دادند. این ناحیه علاوه بر اینکه در مجاورت منطقه نظامی محل انفجار قرار دارد، نزدیک به تجهیزات هسته‌ای - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شاندیز استان خراسان - تولید زیر دریایی هم هست.

بیانیه Rosatom دقیقا از تجهیزاتی که باعث انفجار شده اطلاعی به دست نمی‌دهد اما نیویورک تایمز با اشاره به سرنخ‌هایی ادعا کرده که شاید یک سلاح آزمایشی باعث - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شاندیز استان خراسان - انفجار شده باشد. رئیس جمهور روسیه پوتین هم پیشتر صحبت‌هایی در مورد یک موشک کروز هسته‌ای به نام Burevestnik یا Petrel به میان آورده بود که برد موثر نامحدودی دارد. در صورتی که منبع انفجار همین سلاح بوده باشد قطعا پسرفت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شاندیز استان خراسان - بزرگی در روند توسعه آن تلقی می‌شود.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شاندیز استان خراسان

این اولین بار نیست که - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شاندیز استان خراسان - آزمایش تسلیحاتی روسیه با مشکل مواجه می‌شود. این کشور در حال توسعه یک سلاح هایپرسونیک است که قرار بوده تا سال 2019 آماده شود اما به نظر کمبود منابع و هزینه‌های بالا روند پروژه را با تأخیر مواجه کرده است.

اما به هرحال روسیه به فکر برتری نظامی بر آمریکا و اروپاست و این اتفاق تراژیک احتمالا چندان از سرعت برنامه‌های آن برای رسیدن به اهدافش نمی‌کاهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone