تعمیرات یخچال سیلور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32829.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

تحویل موبایل GLX با تاخیر صورت می گیرد، شاهین ها دیر به خانه می رسند

بهمن سال گذشته بود که ثبت نام گوشی‌های جدید جی ال ایکس به نام شاهین با قیمت قطعی یک میلیون تومان آغاز شد و حامیان تولیدات داخلی، به امید تحویل موبایل‌های خود در اردیبهشت ماه ...

بهمن سال گذشته بود که ثبت نام گوشی‌های جدید جی ال ایکس به نام شاهین با قیمت قطعی یک میلیون تومان آغاز شد و حامیان - تعمیرات یخچال سیلور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تولیدات - تعمیرات یخچال سیلور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - داخلی، به امید تحویل موبایل‌های خود در - تعمیرات یخچال سیلور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اردیبهشت ماه امسال، اقدام به ثبت نام کردند. اما تحویل موبایل GLX با تاخیر همراه شده و تغییر روند قوانین گمرکی موعد تحویل را عقب انداخت و موجب نارضایتی مشتریان و ضرردهی شرکت تولید کننده شد، اما با این حال شرکت جی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ال ایکس می‌گوید که تمام - تعمیرات یخچال سیلور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تلاش خود - تعمیرات یخچال سیلور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - را به کار گرفته تا بتواند، حداکثر تا پایان هفته جاری کلیه موبایل‌های ثبت نام شده را به - تعمیرات یخچال سیلور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مشتریان تحویل دهد.

«موبایل‌ها به قیمت قطعی 900 هزار تا یک میلیون تومان پیش فروش شدند، اما پس از تغییرات ارزی چند ماه اخیر قیمت تمام شده موبایل‌ها به بیش از دو میلیون تومان رسید.» این گفته «حمید سعیدی» رئیس هیات مدیره شرکت ارتباط همراه گویا اروند به دیجیاتو است که محصولات جی ال ایکس آن را تولید می‌کند.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

سعیدی تغییر قوانین گمرکی و ترخیص نشدن قطعات موبایل را دلیل اصلی آماده نشدن گوشی‌های پیش فروش شده می‌داند و به دیجیاتو می‌گوید:

«این شرکت - تعمیرات یخچال سیلور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در منطقه آزاد قرار دارد و برای تهیه قطعات خود باید از ارز آزاد استفاده کند. در ماه‌های اخیر نیز افزایش قیمت ارز، - تعمیرات یخچال سیلور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بهای تمام - تعمیرات یخچال سیلور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شده محصولات را به بیش از دو میلیون تومان رساند اما از آنجائیکه شرکت، محصولات خود را با قیمت قطعی پیش فروش کرده بود، با همان قیمت هم به مشتریان تحویل خواهد داد. یعنی مبلغ مازاد که نزدیک به یک میلیون تومان است را شرکت خودش تقبل خواهد کرد.»

آنطور که سعیدی می‌گوید شرکت جی‌.ال.ایکس با همکاری و پیگیری وزیر ارتباطات و فناوری توانسته است تمامی قطعات را از گمرک ترخیص کند و بخاطر تاخیر در - تعمیرات یخچال سیلور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تحویل، هدایایی مانند ایرفون بلوتوثی و قاب ژله‌ای به عنوان هدیه به مشتریان داده خواهد شد تا تحویل موبایل GLX با - تعمیرات یخچال سیلور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - رضایت بیشتری صورت بگیرد.

جی ال ایکس در میان مردم به عنوان - تعمیرات یخچال سیلور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تولید کننده موبایل ایرانی شناخته می‌شود اما با این حال قطعات آن از خارج کشور تامین می‌شود. به گفته سعیدی قطعات اصلی موبایل‌های جی ال ایکس از شرکت مدیا تک تایوان و لوازم جانبی از چین تامین می‌شود و در نهایت موبایل در ایران توسط - تعمیرات یخچال سیلور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مهندسی ایرانی اسمبل می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone