تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32830.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

انتشار لیست نامزدهای نهایی اموجی ۲۰۱۹ توسط یونیکد صدای موقرمزها را درآورد

یونیکد که مسئولیت تایید اموجی های جدید را بر عهده دارد امروز با انتشار پستی در بلاگ خود لیستی از نامزدهای نهایی به روزرسانی Emoji 12.0 را منتشر کرد. این لیست شامل ۱۷۹ مورد است که ...

یونیکد که مسئولیت تایید اموجی های جدید را بر عهده دارد امروز با انتشار پستی در بلاگ خود لیستی از نامزدهای نهایی به روزرسانی Emoji 12.0 را منتشر کرد. این لیست شامل ۱۷۹ مورد است که ۵۵ مورد آنها به زوج هایی با ۵ رنگ پوست و ۲ جنسیت - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - مختلف اختصاص پیدا کرده است.

اگرچه این لیست شامل اموجی هایی با رنگ پوست متنوع است که تنوع نژادی بیشتری را به همراه دارد، اما بر خلاف گمانه زنی های قبلی جای خالی مو قرمزها در آن دیده می شود. علاوه بر این مسئولان یونیکد اعلام کرده اند که پس از نمایش رنگ پوست های مختلف، طرح جدیدی به آن اضافه نمی شود.تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

انتشار لیست مذکور صدای موقرمزها را درآورده و آنها عقیده دارند که علی رغم تعداد - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بالا اغلب در رسانه ها نادیده گرفته می شوند. «دانکن کری»، موسس «لیگ مو قرمزهای فوق - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - العاده» در این باره می گوید:

بسیاری از افراد مو قرمز بودن را با ملیت - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ایرلندی اشتباه می گیرند در حالی که این مساله - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - به نژاد، ملیت یا گروه خاصی محدود نمی شود. با توجه به جمعیت بالایی این افراد حداقل یک یا دو درصد از اموجی ها باید به آنها اختصاص پیدا کند. برخلاف تصور عمومی ما در حال انقراض نیستیم.

بر این اساس اموجی هایی هم برای افراد معلول در نظر گرفته که شامل دست و بازوهای مکانیکی و نماد ناشنوا بودن می شود. این طرح ها در اصل توسط اپل و در اسفندماه پیشنهاد شده بودند که در نهایت کنسرسیوم یونیکد با آنها موافقت کرد. این لیست طی نشستی در ماه آینده نهایی شده و به تصویب خواهد رسید.

از سوی دیگر کنسرسیوم مذکور در حال آماده کردن مقدماتی برای اموجی های سال ۲۰۲۰ است که شامل هشت نامزد اصلی نینجا، - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کلاه نظامی، ماموت، پر، پرنده دودو، چوب جادو، اره نجاری و پیچ گوشتی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - است. این لیست هم تا اسفند ماه شامل گزینه های بیشتری - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - خواهد - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone