تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  2. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  5. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35148.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اپراتور اسپرینت سال آینده نخستین رایانه های مبتنی بر 5G خود را روانه بازار می کند

ظاهراً خیلی زودتر از آنچه تصور می کردیم در حال ورود به نسل بعدی شبکه های مخابراتی هستیم، چرا که اپراتور اسپرینت اعلام کرده با کمک چیپ های تولیدی اینتل قصد دارد در سال آینده نخستین ...

ظاهراً خیلی زودتر از آنچه تصور می کردیم در حال ورود به نسل بعدی شبکه های مخابراتی هستیم، چرا که اپراتور اسپرینت اعلام کرده با کمک چیپ های تولیدی اینتل - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - قصد دارد در سال آینده نخستین رایانه های مبتنی بر 5G را روانه بازار سازد.

نکته جالب اینجاست - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - که - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تقریباً همزمان با این اعلام دو کمپانی آسیایی،‌ یعنی ایسوس و ایسر نیز اعلام کردند مشغول کار روی رایانه های - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - 5G بر مبنای چیپ های اینتل هستند. حال اگر این نام های تازه را به پیشتازانی چون مایکروسافت، دل، اچ پی و لنوو اضافه کنید تعداد شرکت هایی که چنین برنامه ای را در سر دارند به شش عدد می رسد. همه این ها وعده ورود نخستین لپ تاپ ها و تبلت های هیبریدی پشتیبانی کننده از 5G را در سال آینده داده اند.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان

به طور حتم این خبر بیش از همه برای مدیران اینتل هیجان انگیر خواهد بود، چرا که این شرکت تا امروز در زمینه تولید چیپ های ارتباطی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - همواره قافیه را - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به رقیب اصلی خود کوالکام باخته است، اما ظاهراً - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - می تواند در این نسل تازه ورق را به نفع خود برگرداند.

اما فارغ از بحث رقابت های تجاری، اصولاً رایانه های مبتنی بر 5G چه مختصات و ویژگی هایی خواهند داشت؟ آیا واقعاً نسل پنجم شبکه های مخابراتی در سال آینده فراگیر خواهند شد؟

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان

خب بسیاری از اپراتورهای بزرگ در پاسخ می گویند که مشغول کار روی این هدف هستند. حتی چند شرکتی پیدا می شوند که وعده اواخر امسال - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - را برای آغاز عصر 5G برای مشتریان خود داده اند. البته نام اسپرینت در میان این اپراتورها به چشم نمی خورد.

شاید هنوز چیز زیادی از فناوری مورد بحث و تاثیر آن در زندگی خود - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ندانیم، اما این که می شنویم به زودی امکان تجربه آن را خواهیم داشت، همچنان هیجان انگیز به نظر می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone