تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  5. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35155.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ویمو با خرید 62 هزار مینی ون جدید گامی بلند در راستای تاکسی های خودران بر می دارد

پنجشنبه گذشته کمپانی فیات کرایسلر اعلام کرد که 62 هزار دستگاه خودروی دیگر به ویمو (Waymo) تحویل خواهد داد. ویمو که یکی از زیرمجموعه های متعدد آلفابت محسوب می شود، در نظر دارد تا اواخر ...

پنجشنبه گذشته کمپانی فیات کرایسلر اعلام کرد که 62 هزار دستگاه خودروی دیگر به ویمو (Waymo) تحویل خواهد داد. ویمو که یکی از زیرمجموعه های متعدد آلفابت محسوب می شود، در نظر دارد - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تا اواخر امسال سرویس تاکسی های خودکار خود - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - را در ایالات متحده راه اندازی کند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

این اتفاق در حالی رخ می دهد که کمپانی ژاپنی سافت بنک (SoftBank) اخیرا از سرمایه گذاری 2.25 میلیارد دلاری خود در بخش خودران جنرال موتورز خبر داده است.

با گرم شدن تنور - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - رقابت در عرصه فناوری خودران، بسیاری از شرکت های تکنولوژی، خودروسازان با سابقه و استارتاپ های ثروتمند مثل اوبر و تسلا تمامی تلاش های خود را به کار بسته اند تا در این عرصه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - خود را به عنوان طلایه دار مطرح کنند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

آقای جان کرافکیک (John Krafcik) مدیر ارشد اجرایی ویمو درباره همکاری جدید این شرکت با فیات کرایسلر گفته:

ما مفتخریم که روابط خود را با گروه فیات - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کرایسلر گسترده تر می کنیم. این گروه از راه اندازی سرویس بدون راننده ما پشتیبانی نموده و درباره محصولات آتی که با ماموریت ویمو همخوانی دارند، تحقیق می کند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

همانطور که اشاره شد، طبق قرارداد جدید فیات کرایسلر 62 هزار - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دستگاه مینی ون هیبریدی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کرایسلر پاسیفیکا را به ناوگان کنونی ویمو اضافه خواهد کرد. انتظار می رود تحویل این مینی ون ها از اواخر سال 2018 آغاز شود. در حال حاضر 600 دستگاه پاسیفیکا در ناوگان ویمو حضور دارند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

در کنار این همکاری، دو کمپانی مورد بحث مذاکراتی را در راستای نصب تکنولوژی ویمو بر روی خودروهای فیات کرایسلر بصورت پیشفرض آغاز کرده اند. در صورت به ثمر رسیدن این مذاکرات، محصولات فیات کرایسلر با فناوری خودران ویمو - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - خطوط تولید را - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ترک خواهند کرد.

ویمو در ماه مارس نیز از برنامه های خود - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - برای خرید 20 هزار دستگاه کراس اوور الکتریکی I-Pace از گروه جگوار لندرور خبر داده بود. بد نیست اشاره کنیم محصولات این کمپانی تاکنون 6 میلیون مایل را در معابر عمومی بصورت خودران پشت سر گذاشته اند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

با راه اندازی سرویس حمل و نقل خودران تا اواخر امسال، مشتریان ویمو خواهند توانست با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی یک اتومبیل بدون راننده را برای انجام سفرهای خود فرا بخوانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone