تعمیرات یخچال کنمور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  3. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  4. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  5. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35154.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

گوگل استفاده از جیمیل جدید را به زودی اجباری می‌کند

ماه پیش گوگل از طراحی جدید جیمیل (بررسی ویدیویی دیجیاتو) رونمایی کرد، بزرگترین بروزرسانی که این کلاینت ایمیل از سال 2011 تاکنون به خودش دیده بود. این بازطراحی از همان ابتدا در دسترس بعضی کاربران قرار ...

ماه پیش گوگل از طراحی جدید - تعمیرات یخچال کنمور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - جیمیل (بررسی ویدیویی دیجیاتو) رونمایی کرد، بزرگترین بروزرسانی که این کلاینت ایمیل از سال 2011 تاکنون به خودش دیده بود. این بازطراحی از همان ابتدا در دسترس بعضی کاربران قرار گرفت و حالا گوگل اعلام - تعمیرات یخچال کنمور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - کرده که در ماه آینده، همه می‌توانند از متریال دیزاین جدید جیمیل استفاده کنند.

استفاده از جیمیل جدید تا روزهای ابتدایی پاییز امسال اجباری می‌شود

در حال حاضر اجباری - تعمیرات یخچال کنمور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - برای استفاده از جیمیل بازطراحی شده وجود ندارد و بین طراحی قدیمی یا جدید، می‌توانید هر کدام را که خواستید انتحاب کنید. وقتی جیمیل جدید در دسترس تمام کاربران قرار می‌گیرد، همچنان این قابلیت وجود خواهد داشت اما اگر تمایلی به استفاده از جیمیل جدید - تعمیرات یخچال کنمور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ندارید، گوگل گفته هشت هفته پس - تعمیرات یخچال کنمور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - از انتشار جهانی نسخه بازطراحی، همه به جیمیل جدید کوچ داده می‌شوند.

هر چند این - تعمیرات یخچال کنمور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تغییر به صورت خودکار است ولی همچنان کاربران قابلیت انتخاب بین جیمیل جدید و قدیمی را دارند. با این حال چهار هفته بعد از تغییر اتوماتیک، این ویژگی نیز از جیمیل حذف می‌شود. یعنی تا روزهای ابتدایی پاییز، تمام کاربران مجبور به استفاده از بروزرسانی کلاینت ایمیل - تعمیرات یخچال کنمور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - اهالی مانتن ویو خواهند شد.

در جیمیل جدید گوگل نگاه ویژه‌ای به امنیت سرویس خود داشته، تعامل بیشتری بین این کلاینت ایمیل و دیگر سرویس‌های زیر مجموعه‌اش برقرار کرده و در کنار آن‌ها مدیریت ایمیل‌ها هم راحت‌تر شده‌اند. اگر می‌خواهید بیشتر با تغییرات جیمیل آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم نیم‌نگاه ویدیویی دیجیاتو به آن را از دست ندهید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone