تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  2. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35151.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ایسوس با خانواده لپ‌تاپ‌های ذن بوک پرو، نمایشگر لمسی را جایگزین ترک‌پد سنتی کرد

طی سال گذشته میلادی، ایسوس خانواده لپ تاپ های ZenBook Pro را در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2017 معرفی کرد اما این محصولات از هیچ نظر تفاوت هیجان انگیزی با رقبایشان نداشتند. اما امسال اوضاع تغییر ...

طی سال گذشته میلادی، ایسوس خانواده لپ تاپ های ZenBook Pro را در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2017 معرفی کرد اما این محصولات از هیچ نظر تفاوت هیجان انگیزی با رقبایشان نداشتند. اما امسال اوضاع تغییر کرده و لپ تاپ های جدید ذن بوک پرو، ترک پدی در اختیار کاربر می گذارند که در واقع نمایشگری لمسی است.

این نخستین باری نیست که شاهد استفاده از - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - این تکنولوژی بوده ایم و ریزر هم در CES 2018 ایده ای مشابه داشت. اگرچه محصول ریزر صرفاً یک طرح مفهومی بود، ایسوس محصولی واقعی برای مشتریان دارد. تکنولوژی این کمپانی که در کامپیوتکس 2018 معرفی شد، «اسکرین‌پد» نام گرفته و در واقع نمایشگری ثانویه و 5.5 اینچی است که می تواند به عنوان ترک پد هم - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - عمل کند.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

این نمایشگر کوچک، مکملی برای نمایشگر اصلی است که می تواند به عنوان لانچری برای اپلیکیشن ها عمل کند، اپلیکیشن های مخصوصی که توسط ایسوس ساخته شده اند را به اجرا در بیاورد و و دسترسی به چیزهایی مانند ماشین حساب و نامبر پد را تسهیل کند. ضمناً این نمایشگر کوچک از افزونه های مرورگر هم پشتیبانی می کند.

از نظر مشخصات سخت افزاری، لپ تاپ های جدید سری ذن بوک پرو می توانند با پردازنده های نسل هشتمی Core i7 ،Core i5 یا Core i9 اینتل شخصی سازی شوند. در مدل بزرگ، امکان انتخاب میان نمایشگر 15.5 اینچی فول اچ دی یا UHD وجود دارد و از سقف 16 گیگابایت حافظه رم DDR4، یک ترابایت حافظه SSD و کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1050 Ti پشتیبانی می شوند.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

ایسوس در کامپیوتکس امسال مدلی کوچک تر و 14 اینچی از ذن بوک پرو را نیز به نمایش درآورد که چند تفاوت بنیادین با مدل بزرگ تر دارد. به عنوان مثال کارت گرافیک در بالاترین مدل GTX 1050 است و دستگاه صرفاً همراه با دوربین مادون قرمز ویندوز هلو و بدون ححسگر اثر انگشت از راه می رسد. گفتننی است که مدل 15.6 اینچی ذن بوک پرو با پردازنده i9 اینتل قیمتی معادل 2299 دلار خواهد داشت اما فعلاً قیمت گذاری مدل 14 اینچی نامشخص باقی مانده.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone