تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35153.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اسنپدراگون 850 رونمایی شد؛ چیپستی برای پی‌سی‌های همواره متصل فصل پاییز

کوالکام در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2018 از پردازنده ای جدید رونمایی کرده که به صورت خاص برای پی سی های همواره متصل ویندوز 10 ساخته شده. اسنپدراگون 850 قرار است جایگزینی باشد برای اسنپدراگون 835 ...

کوالکام در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2018 از پردازنده ای جدید رونمایی کرده که به صورت خاص برای پی سی های همواره متصل ویندوز 10 ساخته شده. اسنپدراگون 850 قرار است جایگزینی باشد - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - برای اسنپدراگون 835 که پیشتر در پی سی های همواره متصل استفاده شده بود و نسبت به آن با بهبودهایی در عملکرد، اتصال و عمر باتری همراه بوده است. پلتفرم پی سی های همواره متصل، پاسخ مایکروسافت و کوالکام به آیپد پرو است. این پی سی ها به پردازنده های ARM مجهز هستند و LTE یکپارچه، عمر باتری طولانی و دسترسی آنی بدون نیاز به هایبرنیت را فراهم می کنند.

اگرچه از عرضه نخستین پی سی های همواره متصل با اسنپدراگون 835 زمان زیادی نمی گذرد، کوالکام می گوید که شرکایش دیوایس های جدید خود را تا تعطیلات - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کریمس روانه بازار خواهند کرد. کوالکام ضمناً افزوده که شرکایی بیشتر از هر زمان دیگر خواهد داشت و این پلتفرم شاهد رونمایی هایی از سوی سامسونگ هم - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - خواهد بود. اسنپدراگون 835 پیشتر در دیوایس های ایسوس، اچ پی و لنوو مشاهده شده است.

گفتنی است که کوالکام خود به تولید هیچ کامپیوتری نمی پردازد اما در حال تدارک یک پلتفرم مرجع برای تولیدکنندگان است تا کامپیوترهای خود را بر مبنای آن بسازند. ضمناً این کمپانی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - با طراحی آنتن - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - های مودم مخصوص - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - خود، تولیدکنندگان را از این چالش هم رها کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone