تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23988.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بهترین گوشی‌های سال 2019 به انتخاب EISA؛ چینی‌ها جوایز را درو کردند

انجمن صوت و تصویر اروپا (EISA) برندگان جوایز بهترین گوشی سال را در رده های مختلف اعلام کرد و در نهایت عنوان بهترین گوشی برای دومین سال متوالی به هواوی رسید. انجمن EISA از مجلات تخصصی ...

انجمن صوت و تصویر اروپا (EISA) برندگان جوایز بهترین گوشی سال را در رده های مختلف اعلام کرد و - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - در نهایت عنوان بهترین گوشی برای دومین سال - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - متوالی به هواوی رسید.

انجمن EISA از مجلات تخصصی فعال در حوزه مالتی مدیا تشکیل شده که به بررسی گجت های مختلف از قبیل دوربین، موبایل، - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - تجهیزات صوتی و - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - غیره می پردازند. ۶۱ نفر از - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - متخصصان این انجمن از ۲۹ کشور دنیا پس از بررسی های متعدد برترین گوشی های سال ۲۰۱۹ را در - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - ۴ رده - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - بهترین، پیشرفته ترین، مقرون به صرفه‌ترین و مناسب ترین گزینه برای زندگی روزمره انتخاب کرده اند.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان

جای تعجبی ندارد که پی ۳۰ پرو توانسته عنوان بهترین گوشی سال ۲۰۱۹ را از آن خود کند. کمپانی چینی هواوی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - سال گذشته هم با پی ۲۰ پرو این جایزه را به خانه برده بود. پرچمدارهای سری پی به واسطه قابلیت های چشمگیر تحسین بسیاری را برانگیخته اند و جدیدترین عضو این خانواده هم با تکیه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - بر دوربین چهارگانه، چیپست قدرتمند و شارژدهی طولانی، حرف های زیادی برای گفتن دارد.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان

علاوه بر این آنر ۲۰ پرو توانسته جایزه مناسب ترین گوشی برای زندگی را از آن خود کند. دوربینی در کلاس پرچمدارها، مزین شدن به طراحی گرادیان سه بعدی و مهم - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - تر از همه قیمت مناسب آنر ۲۰ پرو را به گزینه ای جذاب در بازار میان رده ها تبدیل کرده است.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان

انجمن EISA بخش - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - جدیدی را برای پیشرفته ترین گوشی ها نیز به - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - دسته بندی های خود اضافه کرده - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - که جایزه آن به وان پلاس ۷ پرو رسیده است. این موبایل در کنار چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵، ۱۲ گیگابایت رم و حافظه UFS 3.0 به دوربین جهنده و نمایشگر منحنی مجهز شده است.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان

در بخش مقرون به صرفه ترین گوشی هم همانطور که انتظار می رفت شیائومی ردمی نوت ۷ - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - دیگر - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - رقبا را کنار زده است. این دستگاه میزبان چیپست اسنپدراگون ۶۶۰، - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - دوربین قدرتمند ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که بین دو لایه ای شیشه ای قرار گرفته اند.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک دیجیاتو: فناوری سوپرشارژ هواوی پی 30 پرو

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone