تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  3. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  4. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  5. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23989.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل مادیران: برندهای داخلی سربازهای اقتصادی کشور هستند

نشست خبری شرکت صنایع ماشین های اداری ایران (مادیران) امروز یکشنبه 27 مرداد ماه در محل ساختمان اصلی این شرکت و با حضور بابک ثقفی مدیر عامل مادیران و اصحاب رسانه برگزار شد. ثقفی در ...

نشست خبری شرکت صنایع ماشین های اداری ایران (مادیران) امروز یکشنبه 27 مرداد ماه در محل ساختمان اصلی این شرکت و با حضور بابک ثقفی مدیر عامل مادیران و اصحاب رسانه برگزار شد. ثقفی در این نشست از اعتماد مردم به برندهای داخلی و رشد قابل توجه مادیران - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - پس از ورود به بورس سخن گفت.

ثقفی می گوید «برندهای داخلی سربازهای اقتصادی کشور هستند که در شرایط بحرانی می - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - توانند راه نجات کشور باشند». مردم هم با توجه به - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - نقش این شرکت ها در اشتغال زایی و توسعه اقتصادی، حمایت خوبی از آنها داشته اند. به گفته او تمام تولید کنندگان داخلی طی سال گذشته به رشد خوبی رسیده اند - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - و به آینده امیدوارند.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر صایین قلعه استان زنجان

ثقفی معتقد است تولید کنندگان داخلی باید با «ارتقاء کیفیت محصولات و قیمت گذاری مناسب» به اعتماد خریداران پاسخ دهند. او در پاسخ به دیجیاتو در مورد راهکارهای افزایش کیفیت محصولات الکترونیک گفت:

«رهبری تولید قطعات اصلی الکترونیکی در اختیار شرکت های معدودی است و تمام دنیا از محصولات آنها استفاده می کنند. - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - همکاری مادیران و TCL به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان پنل تلویزیون در دنیا، دسترسی ما به جدیدترین فناوری های روز را ممکن می کند.»

مدیرعامل مادیران اضافه کرد که پنل های IPS برای تلویزیون های ایکس - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - ویژن همچنان از شرکت ال جی خریداری می شوند، اما احتمالاً فرایند خرید با استفاده از واسطه ها انجام شود. این رویکرد در کنار افزایش کیفیت، می تواند قیمت نهایی محصولات را هم افزایش دهد.

به گفته ثقفی، بازار لوازم خانگی کشورمان پس از شوک ناگهانی به خاطر خروج برندهای بزرگی همچون ال جی و سامسونگ، اکنون به وضعیت - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - تعادل رسیده است. او سه عامل را در این وضعیت دخیل می داند:

  • بیرون آمدن برندهای داخلی از - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - زیر فشار شرکت های بزرگ خارجی
  • کاهش مصرف به خاطر افزایش قیمت
  • حمایت مردم و اعتماد به برندهای داخلی

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر صایین قلعه استان زنجان

او همچنین به آمار قاچاق لوازم خانگی، به ویژه تلویزیون اشاره کرد که در حال حاضر حدود یک سوم بازار را در اختیار دارند - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - و در فروشگاه های اصلی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - برندهای خارجی هم تحت عنوان کالای «شرکتی» به راحتی به فروش می رسند. ثقفی پدیده دامپینگ در مرزهای غربی کشور توسط برندهای بزرگ را نیز مطرح کرد که همچنان تولیدکنندگان داخلی را تهدید می کند.

ثقفی می گوید ورود به بازار بورس یکی از تصمیمات اساسی مادیران در سال گذشته بود. این شرکت توانست حدود 80 میلیارد تومان سرمایه از بازار بورس جذب کند و تمامی این مبلغ را در کارخانه لوازم خانگی سرمایه گذاری کرده است. او اضافه کرد «از شنبه آینده [دوم شهریور] خط تولید ماشین لباسشویی در این کارخانه نصب می شود و از ابتدای مهر هم - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - خط تولید - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - یخچال به این مجموعه اضافه خواهد شد». قطعات مورد نیاز برای تولید 30 هزار دستگاه ماشین لباسشویی و یخچال هم در انبارهای این شرکت موجود است.

او همچنین تأسیس سه شرکت مجزا یعنی صنایع الکترونیک، لوازم خانگی و فروش اقساطی را تصمیم مهمی در جهت افزایش سرعت تصمیم گیری و پاسخگویی مادیران می داند. احتمالاً این شرکت ها هم به زودی به شکل جداگانه وارد بورس می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone