تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  2. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  5. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16874.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ در حال توسعه چیپست پرچمدار اگزینوس با GPU شرکت AMD است

شنیده‌ها از معرفی چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ در آینده نزدیک حکایت دارند، با این حال به نظر می‌رسد سامسونگ دو پردازنده پرچمدار دیگر نیز توسعه می‌دهد. انتظار می‌رود تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ در گوشی‌های سری گلکسی S21 ...

شنیده‌ها از معرفی چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ در آینده نزدیک حکایت دارند، با این حال به نظر می‌رسد سامسونگ دو پردازنده پرچمدار دیگر نیز توسعه می‌دهد.

انتظار می‌رود تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ در گوشی‌های سری گلکسی S21 که به - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تربت جام استان خراسان - تازگی رندرهای آن‌ها منتشر شده، مورد استفاده قرار بگیرد. این پردازنده با شماره مدل داخلی اگزینوس ۹۸۴۰ در حال توسعه است. - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تربت جام استان خراسان - حالا طبق اعلام افشاگر معروف دنیای فناوری، «Ice Universe» سامسونگ دو پردازنده دیگر نیز توسعه می‌دهد.

این افشاگر در حساب توییتری خود اعلام کرده که سامسونگ در حال کار روی پردازنده‌های اگزینوس ۹۸۵۵ و اگزینوس ۹۹۲۵ است که انتظار می‌رود پردازنده اول همراه با گوشی گلکسی S22 در سال ۲۰۲۲ از راه برسد.

چیپست دوم به نام اگزینوس ۹۹۲۵ احتمالا به گرافیک رادئون شرکت AMD مجهز می‌شود و انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۳ از راه برسد. برخی گزارش‌ها در گذشته از احتمال معرفی چیپست اگزینوس با واحد - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تربت جام استان خراسان - پردازش گرافیکی AMD در سال آینده میلادی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تربت جام استان خراسان - خبر داده بودند و با توجه به این موضوع، باید منتظر اعلام - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تربت جام استان خراسان - رسمی سامسونگ باشیم.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تربت جام استان خراسان

اخیرا نتایج بنچمارک جدیدترین پردازنده سامسونگ یعنی اگزینوس ۱۰۸۰ با لیتوگرافی ۵ نانومتری منتشر شده که از ۴ هسته Cortex-A78 و ۴ هسته Cortex-A55 بهره می‌برد و دارای واحد پردازش گرافیکی Mali-G78 است. انتظار می‌رود اگزینوس ۱۰۸۰ یک پردازنده میان‌رده باشد که در گوشی‌های گلکسی A52 و A72 و همچنین محصولات شرکت - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تربت جام استان خراسان - ویوو مورد استفاده - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تربت جام استان خراسان - قرار بگیرد.

طرفداران سامسونگ در سال‌های گذشته منتظر معرفی پردازنده‌ای از سوی این کمپانی برای شکست چیپست‌های کوالکام بودند که البته پس از عملکرد نه‌چندان مناسب اگزینوس ۹۹۰، اکثر آن‌ها از چنین موضوعی دلسرد شدند. این کمپانی برای اینکه بتواند دوباره مشتریان را نسبت به تراشه‌های خود امیدوار کند، باید تلاشش را در این بخش افزایش دهد.

چیپست A14 Bionic اپل که در گوشی‌های سری آیفون ۱۲ و همچنین آیپد ایر ۴ مورد استفاده قرار گرفته، قدرت بالایی دارد - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تربت جام استان خراسان - و در آینده نزدیک نیز پردازنده اسنپدراگون ۸۷۵ برای پرچمدارهای اندرویدی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تربت جام استان خراسان - از راه می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone