تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  3. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  4. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20806.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت و سامسونگ با همکاری هم دنیای املاک را متحول می‌کنند

مایکروسافت و سامسونگ اخیرا از یک همکاری بین‌المللی در حوزه املاک و مدیریت آن‌ها خبر داده‌اند که شامل پلتفرم اینترنت اشیاء «Azure Digital Twins» و «SmartThings» می‌شود. این دو شرکت با استفاده از این پلتفرم‌ها، سرویس‌های ...

مایکروسافت و سامسونگ اخیرا از یک همکاری بین‌المللی در حوزه املاک و مدیریت آن‌ها خبر داده‌اند که شامل پلتفرم اینترنت اشیاء «Azure Digital Twins» و «SmartThings» می‌شود.

این دو شرکت با استفاده از این پلتفرم‌ها، سرویس‌های ابری - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و همچنین دستگاه‌های هوشمند سامسونگ می‌خواهند به سازمان‌ها در سراسر جهان برای بهینه‌سازی عملیات‌های ساختمانی، نگهداری تجهیزات، مدیریت انرژی، عملکرد تجهیزات و موارد دیگر کمک کنند.

به گزارش مایکروسافت، در طی این همکاری دو غول دنیای فناوری از لوازم خانگی هوشمند، سیستم‌های تهویه مطبوع و تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ با SmartThings استفاده خواهند کرد که به همراه پلتفرم Azure Digital Twins و خدمات میدانی Dynamics 365 مایکروسافت، نگهداری و مدیریت ساختمان‌ها را بهبود می‌دهند. این سرویس‌ها اطلاعات را جمع‌آوری و تحلیل خواهند کرد.

پلتفرم اینترنت اشیاء آژور قادر به پردازش اطلاعات میلیون‌ها سنسور مورد استفاده در ساختمان‌ها و دستگاه‌ها است که با استفاده از یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی، مشکلات را شناسایی و به مدیر ساختمان اطلاع داده می‌شود و سپس با ارتباط با خدمات - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مشکین شهر استان اردبیل - میدانی Dynamics 365، فرد مناسب - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مشکین شهر استان اردبیل - برای برطرف کردن آن تعیین می‌شود.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مشکین شهر استان اردبیل

این همکاری توانایی‌های سامسونگ در زمینه لوازم خانگی هوشمند، سیستم‌های تهویه مطبوع و تلویزیون‌ها را افزایش می‌دهد و آن‌ها را تبدیل به گروهی از تجهیزات هوشمند می‌کند. این - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مشکین شهر استان اردبیل - همکاری گوشی‌های هوشمند سامسونگ شامل محصولات سری XCover Pro را نیز پوشش می‌دهد تا کارگران تجربه بهتری داشته - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مشکین شهر استان اردبیل - باشند.

سامسونگ می‌خواهد ابزارهای - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مشکین شهر استان اردبیل - توسعه - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مشکین شهر استان اردبیل - SmartThings موبایل را ارائه کند تا سازندگان بتوانند تجربه زندگی متصل مناسب و شخصی‌سازی شده را - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مشکین شهر استان اردبیل - در اختیار کاربر نهایی قرار دهند. در طی این همکاری طیف وسیعی از لوازم سامسونگ شامل یخچال‌های هوشمند، ماشین - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مشکین شهر استان اردبیل - لباسشویی، جاروبرقی، تصفیه‌کننده هوا، فرها و سایر دستگاه‌های متصل به پلتفرم - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مشکین شهر استان اردبیل - SmartThings مورد استفاده قرار می‌گیرند و مدیران ساختمان‌ها می‌توانند روی آن‌ها به - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مشکین شهر استان اردبیل - صورت لحظه‌ای نظارت داشته باشند.

در کنار ارائه قابلیت‌های - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مشکین شهر استان اردبیل - جدید، مایکروسافت و سامسونگ برنامه‌های بازاریابی جهانی، شراکت و برنامه‌های فروش را در یک راستا یکدیگر قرار می‌دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone