تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  2. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  3. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23934.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

ویدیوهای رسمی سامسونگ برای قابلیت های فیلمبرداری گلکسی نوت 10 [تماشا کنید]

گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس سامسونگ که دیشب طی مراسمی اختصاصی معرفی شدند برای نخستین بار به آرایه عمودی دوربین سه گانه مجهز شده اند و امکانات تازه ای در زمینه فیلمبرداری دارند. ...

گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس سامسونگ که دیشب طی مراسمی اختصاصی معرفی شدند برای نخستین بار به آرایه عمودی دوربین سه گانه مجهز شده اند و امکانات تازه ای در زمینه فیلمبرداری دارند.

در همین رابطه سامسونگ ساعاتی پیش نمونه ویدیوهای رسمی ضبط شده با دوربین خانواده نوت 10 را منتشر کرد که هرکدام روی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کرمانشاه استان کردستان - یکی از قابلیت های تازه دوربین این - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کرمانشاه استان کردستان - دو گوشی تمرکز دارند.

جالب ترین ویژگی دوربین گلکسی نوت 10 احتمالا همان قابلیت لایو فوکوس است که البته تا حدودی در گوشی گلکسی A80 با آن آشنا شده ایم اما تردیدی نیست که پرچمداران جدید خانواده نوت به خاطر برخورداری از تکنولوژی فوکوس - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کرمانشاه استان کردستان - خودکار تشخیص فازی به لحاظ تفکیک سوژه ها در سطحی بالاتر از تکنولوژی مشابه در گوشی گلکسی A80 عمل خواهند کرد.

سامسونگ در کنار افکت پرتره برخی وضعیت های جالب دیگر را هم به قابلیت - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کرمانشاه استان کردستان - های دوربین سری نوت ۱۰ اضافه کرده است. - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کرمانشاه استان کردستان - برای مثال با کمک وضعیت Color pitch میتوانید روی یک سوژه فوکوس - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کرمانشاه استان کردستان - کنید و باقی بخش های فریم را بدون رنگ نمایید. - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کرمانشاه استان کردستان - با استفاده از ویژگی دیگری به اسم Glitch هم که مستقیما از - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کرمانشاه استان کردستان - دهه ۸۰ میلادی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کرمانشاه استان کردستان - آمده امکان ایجاد ویدیوهایی با سبک و سیاق قدیمی برایتان فراهم می شود.

وضعیت جدید - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کرمانشاه استان کردستان - دیگر در دوربین گلکسی نوت ۱۰ HDR10+ نام دارد که کلیپ هایی با همین فرمت را ضبط می کند و آنها را با - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کرمانشاه استان کردستان - کیفیت بسیار بالا روی نمایشگر خانواده نوت ۱۰ که از همین تکنولوژی پشتیبانی میکنند پخش می کند.

Super Steady ویژگی دیگری است که البته در دوربین های سامسونگ تازگی ندارد. در واقع سامسونگ مدت هاست که آپدیت های موقتی را برای الگوریتم های لرزشگیر الکترونیک خود ارائه می کند. با این حال اما تکنولوژی مورد بحث همچنان فوق العاده به نظر می رسد و نوت ۱۰ حالا بهترین نسخه از آن را دریافت کرده است.

در نهایت به مد فیلمبرداری Zoom-in mic می رسیم که - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کرمانشاه استان کردستان - در ویدیوی زیر می توانید با سازوکار آن آشنا شوید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone