تعمیرات یخچال کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27498.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

جعبه‌ ابزار: پنج اپلیکیشن جایگزین SHAREit برای ارسال پرسرعت فایل

چه iOS را دوست داشته باشیم و چه اندروید، همه ما گاهی در موقعیتی قرار می‌گیریم که به ایجاد تعامل میان این دو احتیاج پیدا می‌کنیم؛ خصوصا برای ارسال فایل که نیاز به ابزاری اختصاصی ...

چه iOS را دوست داشته باشیم و چه - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اندروید، همه ما گاهی در موقعیتی قرار می‌گیریم که به ایجاد تعامل میان این دو احتیاج پیدا می‌کنیم؛ خصوصا - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - برای - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ارسال فایل که نیاز به ابزاری اختصاصی دارد. - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - احتمالا اولین اپلیکیشنی که برای این کار به ذهنتان می‌رسد، SHAREit باشد.

در این که SHAREit - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - فوق‌العاده است شک نداریم. اما وجود تبلیغات ریز و درشت در آن یکی از مسائل آزاردهنده‌ای است که هنگام ارسال فایل با اپلیکیشن به آن بر می‌خورید. خوشبختانه گزینه‌های جایگزین برای SHAREit کم نیستند.

اپلیکیشن‌های متعددی وجود دارند که قادرند وظیفه ارسال فایل میان آی او اس، اندروید و ویندوز را از طریق وای فای (و بدون مصرف اینترنت) برایتان انجام دهند. در این مقاله جعبه ابزار با پنج مورد از آن‌ها آشنا می‌شویم.

Xender

تعمیرات یخچال کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

زندر برای تمام پلتفرم‌ها منتشر شده و - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - یکی از بهترین - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - جایگزین‌های SHAREit به شمار می‌رود. با این اپ می‌توانید انواع فایل، عکس، ویدیو، فایل صوتی و فایل‌های آفیس را با دیگران به اشتراک بگذارید. زندر یک مدیا پلیر درون‌برنامه‌ای هم دارد که می‌تواند برایتان به پخش فایل‌های صوتی بپردازد.

درست مثل SHAREit، زندر هم از اشتراک‌گذاری گروهی فایل پشتیبانی می‌کند و قادر است - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - این - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کار را برای حداکثر چهار دیوایس انجام دهد. خوشبختانه محیط اپلیکیشن بسیار ساده است و خیلی سریع کار با آن را یاد می‌گیرید.

زندر دارای نرم‌افزار اختصاصی ویندوز هم هست. هر چند شاید به دلیل وجود اپلیکیشن تحت وب نیازی به نصب آن نداشته باشید.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

Xender

سازنده: Xender (HK) Limited قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 70 / 17 مگابایت زبان:

Zapya

تعمیرات یخچال کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

زاپیا یکی دیگر از اپلیکیشن‌های مشهور تبادل فایل است که تا پیش از آمدن SHAREit محبوبیت زیادی داشت. با این اپ می‌توانید تمام فایل‌ها از فرمت‌های مختلف را بدون محدودیت حجمی به دیگران بفرستید. ضمنا زاپیا یک موزیک پلیر و ویدیو پلیر درون‌برنامه‌ای هم در اختیارتان قرار می‌دهد.

زاپیا امکانات جالبی در اختیارتان می‌گذارد، از جمله اینکه می‌توانید از طریق موقعیت GPS به افرادی که نزدیکتان هستند فایل بفرستید، گوشی را برای برقراری اتصال بلرزانید و به امکان اشتراک‌گذاری گروهی فایل دسترسی داشته باشید.

همچنین زاپیا امکان تهیه پشتیبان از گوشی را هم به شما می‌دهد تا کار انتقال به گوشی جدید را به سرعت انجام دهید. به جز این یکی دیگر از امکانات زاپیا تماشای تصاویر دوربین از راه دور است که می‌شود - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - از این قابلیت به عنوان مانیتور نوزاد استفاده کرد.

این اپلیکیشن برای ویندوز و مک هم در دسترس است، هر چند همیشه می‌توانید از نسخه تحت وب آن نیز استفاده کنید.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

Zapya

سازنده: .Dewmobile, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و اندروید حجم: 110 / 11 مگابایت زبان:

Feem V4

تعمیرات یخچال کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

محیط کاربری - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - FEEM V4 با SHAREit و سایر اپلیکیشن‌های - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - تبادل فایل تفاوت اساسی دارد. اما این موضوع باعث نمی‌شود که به اندازه سایر اپ‌ها در استفاده از آن لذت نبرید.

FEEM V4 محیطی می‌سازد که در آن بتوانید با افراد صاحب دیوایس هوشمند اطرافتان چت و گفتگو کنید، درست - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مثل یک اپلیکیشن پیام‌رسان. در واقع شما فایل‌ها را در محیطی چت مانند به اشتراک خواهید گذاشت.

وقتی اپلیکیشن اندروید را اجرا می‌کنید، اپلیکیشن - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - iOS بلافاصله آن را تشخیص می‌دهد. بنابراین نیازی نیست که بخواهید QR Code ای را اسکن کرده یا کار دیگری انجام دهید. فقط کافیست فایل مد نظرتان را انتخاب کنید و برای فرد مقابل بفرستید.

FEEM V4 اپلیکیشن‌های ویندوز و مک هم دارد.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

Feem V4

سازنده: FeePerfect AG قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 45.5 / 10 مگابایت زبان:

Send Anywhere

تعمیرات یخچال کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

Send Anywhere نه تنها اجازه می‌دهد که - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - فایل‌ها را از طریق یک شبکه وای فای واحد با مردم اطرافتان به اشتراک بگذارید، بلکه امکان ارسال فایل برای هر کسی را هم - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - فراهم می‌کند.

روش ارسال فایل با Send Anywhere بدین صورت است که فرد گیرنده فایل باید یک رمز عبور 6 رقمی را در اپلیکیشن خود وارد - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کند. ضمنا مواقعی که تبادل همزمان فایل ممکن نیست، می‌توان لینکی برای تبادل فایل ایجاد کرد.

تنها ایراد وارد به اپلیکیشن اینجاست که حتما نیاز به اینترنت دارد. Send Anywhere از تکنولوژی وای فای دایرکت استفاده نمی‌کند بنابراین سرعت ارسال فایل در آن کمتر از سایر اپلیکیشن‌هاست. اما از سوی دیگر در تمام پلتفرم‌ها می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

جالب است بدانید که Send Anywhere حتی دارای یک افزونه کروم و پلاگین وردپرس هم هست.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

Send Anywhere

سازنده: .ESTmob Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 135 / 23 مگابایت زبان:

انتقال فایل از آیفون و آیپد به رایانه

تعمیرات یخچال کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

به - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دلیل محدودیت‌های سیستم عامل iOS، انتقال مستقیم فایل از این پلتفرم روی رایانه در - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مقایسه با اندروید هیچ وقت کار آسانی نبوده. اما اگر خواستید این کار را انجام بدهید، ما اپلیکیشن Documents از تیم Readdle را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

این اپلیکیشن نه فقط ابزار خوبی برای ارسال سریع فایل است بلکه می‌توانید روی آن به عنوان یک پی دی اف خوان و استخراج‌کننده فایل‌ زیپ خوب هم حساب باز کنید. همچنین Documents دارای مدیاپلیر درون‌برنامه‌ای هم - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - هست.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

Documents

سازنده: .Readdle Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 141.3 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone