تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32825.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت حیات جانوری کنار دیتاسنتر زیردریایی را به نمایش می گذارد

مایکروسافت دو دوربین چشم ماهی را به پروژه دیتاسنتر زیردریایی خود اضافه کرده که امکان مشاهده حیات جاری در اطراف این ابزار را برای همگان فراهم می کند. دیتاسنترها معمولا حرارت بالایی تولید کرده و ...

مایکروسافت دو دوربین چشم ماهی را به پروژه دیتاسنتر زیردریایی خود اضافه کرده - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - که امکان مشاهده حیات جاری در اطراف این ابزار - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - را برای همگان فراهم - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - می کند.

دیتاسنترها معمولا حرارت بالایی تولید کرده و کاهش دمای آنها مستلزم صرف هزینه ای قابل توجه است. شرکت های مختلف برای غلبه بر این مشکل راهکاری گوناگونی از قبیل انتقال این مراکز به کشورهای سردسیر را در پیش گرفته اند.

کمپانی مایکروسافت اما در اقدامی جالب توجه با - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - استفاده از زیردیایی یکی از دیتاسنترهای خود را در کف دریایی نزدیک به اسکاتلند قرار داده که مشغول پردازش اطلاعات به کمک ۱۲ قفسه ای است که هر یک ۸۶۴ سرور را در خود جای داده اند.تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر نقده استان آذربایجان غربیدلیل اصلی مایکروسافت برای انتقال سرورها به زیر آب این بود که اغلب افراد در مجاورت دریا و سواحل زندگی می کنند، بنابراین به منظور کاهش تاخیر در ارسال داده و افزایش بهره وری سیستم ها، زیرساخت های محاسباتی مبتنی بر کلاود به مجاورت شهرهای بزرگ و در نزدیکی آبهای وسیع انتقال پیدا می کنند.

این کمپانی حالا برای افزایش هرچه بیشتر جذابیت دیتاسنتر زیردریایی دوربین هایی را هم در کنار این مرکز نصب کرده است. این دوربین ها نه تنها تصاویری آرامش بخش را به تصویر می کشند بلکه به محققان کمپانی ردموندی اجازه می دهد - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اثرات ایجاد شده توسط این دیتاسنتر در آب و همچنین جوانب مختلف قرار دادن - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دستگاهی تا - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - این حد حساس در - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کف دریا را مورد بررسی قرار دهند.

این تیم طی ۱۲ ماه آتی به پایش عملکرد دیتاسنتر پرداخته و تمام فاکتورها، از میزان مصرف انرژی و رطوبت داخلی گرفته تا میزان سر و صدا - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - و سطح دما را رصد خواهند کرد.

سیستم مذکور در بازه های زمانی ۵ ساله تعمیر شده و برخی قطعات آن جایگزین می شود، با این حال مواردی نظیر هزینه پایین تر، پاسخگویی سریع تر پایداری بیشتر زیست - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - محیطی از مزایای آن به شمار می رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone