تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  2. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  4. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  5. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30225.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

معرفی ایسوس لایرا وُیس؛ ترکیبی از روتر و اسپیکر هوشمند مجهز به الکسا

ایسوس امروز در نمایشگاه CES از یک ابزار ترکیبی با نام لایرا ویس رونمایی کرد که قابلیت های روتر و اسپیکر هوشمند را در خود داشته و می تواند برای ایجاد یک شبکه از مودم ...

ایسوس امروز در نمایشگاه CES از یک ابزار ترکیبی با نام لایرا ویس رونمایی کرد که قابلیت های روتر و اسپیکر هوشمند را در خود داشته و می تواند برای ایجاد یک شبکه از مودم ها با ارتباط وای فای مورد استفاده قرار گیرد.

محصول مورد بحث شباهت زیادی با نمونه رونمایی شده در CES قبلی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آستارا استان گیلان - دارد اما در نسخه جدید از - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آستارا استان گیلان - فناوری AiMesh ایسوس استفاده شده که Asus Lyra Voice را با تمام دستگاه های پشتیبانی کننده از فناوری مذکور سازگار خواهد کرد.

به گفته شرکت سازنده، روتر جدید می تواند در سه حالت مختلف شبکه وای فای 802.11a (وای فای 5) را در اختیار کاربر قرار دهد که شامل حالت مستقل (به عنوان مودم اصلی)، حالت AiMesh (به عنوان یکی از نقاط اتصال شبکه روترها) و حالت یونیورسال (که صرفاً امواج - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آستارا استان گیلان - دریافتی را تقویت می کند) خواهد بود.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آستارا استان گیلان

لازم به ذکر است که فناوری AiMesh ایسوس به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آستارا استان گیلان - کاربران اجازه می دهد مودم های مختلف و حتی قدیمی خود را به نقاط اتصال جدید در بخش های مختلف خانه تبدیل کرده و نقاط کور شبکه را از بین ببرند.

با فعال کردن حالت اسپیکر هوشمند دیگر امواج وای فای در اختیار کاربر قرار نخواهد گرفت

در زمینه اسپیکر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آستارا استان گیلان - هوشمند نیز محصول ایسوس با برخورداری از دو اسپیکر استریو DTS و دو میکروفون 360 درجه، تجربه استانداردی را ارائه کرده و امکان استریم موسیقی به وسیله بلوتوث و همچنین اتصال به سرویس اسپاتیفای را فراهم خواهد کرد. البته باید اشاره کنیم که برای استفاده از قابلیت - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آستارا استان گیلان - اسپیکر هوشمند، روتر از شبکه خارج شده و دیگر امواج وای فای را در اختیار کاربر قرار نخواهد داد.

گفتنی است ایسوس برای - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آستارا استان گیلان - ایجاد تمایز بیشتر با رقبا، از فناوری AiProtection Pro شرکت Trend Micro نیز در اسپیکر هوشمند/روتر خود استفاده کرده که تمامی ابزارهای متصل به شبکه را در مقابل تهدیدات اینترنتی ایمن می کند.

ایسوس لایرا ویس در حال حاضر 220 دلار قیمت گذاری شده و به زودی در بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone