تعمیرات یخچال پروفایل در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  2. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  3. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  5. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23928.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

۸۸ درصد از گجت های تولیدی اپل آپدیت iOS 12 را دریافت کرده اند

طبق جدیدترین آمار اپل 88 درصد از دارندگان آیفون، آیپد و آیپاد تاچ آی او اس 12 را روی دیوایس خود نصب کرده اند. اپل هر چند ماه یکبار اطلاعات استفاده از سیستم عامل iOS ...

طبق جدیدترین آمار اپل 88 درصد از - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دارندگان آیفون، آیپد و آیپاد تاچ آی او - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اس 12 را روی دیوایس خود نصب کرده اند.

اپل هر چند - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ماه یکبار اطلاعات استفاده از سیستم عامل iOS را با توجه به ترافیک اپ استور برای توسعه دهندگان به روز رسانی می کند. با نگاه به جدیدترین آماری - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر خمینی شهر استان اصفهان - که امروز منتشر شده، iOS 12 رتبه نخست - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر خمینی شهر استان اصفهان - را بین کاربران دارد. پس از آن iOS 11 با 7 درصد در رتبه دوم قرار گرفته. 5 درصد از کاربران هم هنوز از نسخه های قدیمی تر سیستم عامل اپل استفاده می کنند که احتمالا به این دلیل است که دیوایس آنها قابلیت آپدیت شدن به آی او اس 12 را ندارد.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر خمینی شهر استان اصفهان

اگر فقط دیوایس هایی که در چهار سال اخیر - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر خمینی شهر استان اصفهان - عرضه شده اند را در نظر بگیریم، آمار دارندگان iOS 12 به 90 درصد افزایش پیدا می کند. اپل در انتهای ماه مه اعلام کرد که 85 درصد از دیوایس های ساخت این شرکت از iOS 12 استفاده می کنند. به عبارت دیگر 3 درصد از کاربران در مدت تنها 2 ماه به جدیدترین سیستم عامل اپل کوچ کرده اند. این یعنی کاربران امسال نسبت به عرضه iOS 11 در - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر خمینی شهر استان اصفهان - سال گذشته، رغبت بیشتری به آپدیت آی دیوایس خود به iOS 12 داشته اند.

اپل در iOS 12 روی بهبود عملکرد و پایداری تمرکز کرده بود و مدعی شده بود نصب این نسخه مشکلات کندی سرعت و پایداری دیوایس های قدیمی را حل می کند. ادعای اپل - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر خمینی شهر استان اصفهان - درست بود چون طبق آزمایشات مختلف اپلیکیشن ها تا 40 درصد سریع تر و کیبورد تا 50 درصد سریع تر در آیفون های قدیمی ظاهر می شدند. احتمالا همین عامل سبب افزایش دانلود آی او اس 12 شده است.

جدیدترین - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر خمینی شهر استان اصفهان - سیستم عامل اپل یعنی iOS 13 در حال حاضر در - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر خمینی شهر استان اصفهان - فاز بتا قرار داشته و قرار - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر خمینی شهر استان اصفهان - است اواسط سپتامبر (اواخر شهریور) همزمان با آیفون 11 از - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر خمینی شهر استان اصفهان - آن رونمایی شود. این سیستم عامل با ویژگی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر خمینی شهر استان اصفهان - های جدیدی از جمله دارک مد، گالری جدید، میانبرهای پیشرفته برای سیری و قابلیت های دیگر منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone