🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری پکیج باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که پکیج در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  2. سوال: علت سوختن برد پکیج چیست؟
    پاسخ: برد قطعه بسیار مهم در پکیج است و وظیفه کنترل ورودی و خروجی ها را دارد کوچترین خرابی در قطعات برد باعث سوختن و کار نکردن آن می شود.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه پکیج من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: الکترود تشخیص شعله در پکیج چیست؟
    پاسخ: این قطعه مانند ترموکوپل برای آبگرمکن و بخاری عمل می‌کند.
  5. سوال: آیا استفاده از پکیج در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است رسوب گیری و سرویس به موقع انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29470.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی ASRock از پنج مادربورد جدید از سری B365

شرکت تایوانی ASRock که در زمینه‌ی طراحی و تولید مادربورد‌ها فعالیت می‌کند، در مراسم CES 2019 از پنج مادربورد گیمینگ جدید خود رونمایی کرد. این مادربورد‌ها همگی از سری B365 پشتیبانی خواهند کرد. چیپست‌های اینتل ...

شرکت تایوانی - تعمیرات پکیج آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ASRock که در زمینه‌ی طراحی و تولید مادربورد‌ها فعالیت می‌کند، در مراسم CES 2019 از پنج مادربورد گیمینگ جدید خود رونمایی کرد. این مادربورد‌ها همگی از سری B365 پشتیبانی خواهند - تعمیرات پکیج آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کرد.

چیپست‌های اینتل B365 برای سری پردازنده‌های نسل - تعمیرات پکیج آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - نهم این شرکت - تعمیرات پکیج آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بهینه سازی شده و آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا را ارائه خواهند کرد. چهار مادربورد معرفی شده‌ی ASRock در دو دسته بندی جداگانه قرار می‌گیرند.

یکی از آن‌ها B365 - تعمیرات پکیج آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - Phantom Gaming 4 خواهد بود که عموم کاربران را مد نظر قرار داده و روی کارایی و زیبایی شناسی تمرکز داشته است و دسته بندی دیگر Pro 4 - تعمیرات پکیج آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - نام دارد که تفاوتش با - تعمیرات پکیج آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - مورد اول در استفاده از میکرو ATX خواهد بود. آخرین مادربورد معرفی شده B365 بود که برای استفاده در کیس‌های مینی ITX - تعمیرات پکیج آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - طراحی و توسعه داده شده است.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

اینتل چیپست B365 خود را در دسامبر ۲۰۱۸ معرفی کرد که نمونه‌ی جدیدتری برای B360 بود. این - تعمیرات پکیج آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - چیپست به جای استفاده از فرایند ۱۴ نانومتری، از فرایند ۲۲ نانومتری استفاده کرده، دارای ۲۰ گلوگاه - تعمیرات پکیج آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - PCIe است که نسبت به نمونه‌ی قبلی (۱۲ عدد) افزایش چشمگیری محسوب می‌شود و همچنین دارای پلتفرم کنترل یا PCH کیبی لیک (Kaby Lake) است.

فانتوم گیمینگ 4

دسته‌ی فانتوم گیمینگ 4 همانند اغلب مادربورد‌های گیمینگ سال ۲۰۱۹، از نورپردازی داخلی بهره‌مند شده و - تعمیرات پکیج آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - همچنین از سیستم پولیکروم RGB پشتیبانی خواهد کرد. - تعمیرات پکیج آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - این سیستم به منظور ایجاد نورپردازی داخلی ایجاد شده و به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند به طور دلخواه رنگ و الگو‌های نورپردازی آن را مشخص نمایند.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

هر دو مدل از دو اسلات PCIe 3.0 x16 بهره‌مند شده‌اند، تا ۱۲۸ گیگابایت رم DDR4-266 را از طریق اسلات‌های DIMM پشتیبانی می‌کنند و همچنین قابلیت - تعمیرات پکیج آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اتصال گیگابیت لن را خواهند داشت. به جز اندازه، اصلی ترین تفاوت این دو مدل فقدان گرماخور دو ایکس لارج آلیاژ آلومینیوم در مدل B365M است.

پرو 4

این دسته دارای نورپردازی RGB داخلی نخواهد بود (البته از - تعمیرات پکیج آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - سیستم پولیکروم ASRock پشتیبانی می‌کند). در عوض، دارای پوشش کامل گرماخور M.2 خواهد بود. همچنین یک پورت D-Sub اضافه شده می‌تواند پشتیبانی تا سه نمایشگر - تعمیرات پکیج آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - را به آن اضافه نماید. علاوه بر این از خروجی صدای ELNA بهره‌مند شده که به منظور کاهش سطح نویز تعبیه شده است.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

مدل B365M-ITX/ac

این مدل به طور کامل فاقد نورپردازی RGB داخلی خواهد بود، از حداکثر رم ۶۴ گیگابایتی DDR4-2666 از طریق دو اسلات DIMM پشتیبانی خواهد کرد و دارای یک اسلات PCIe x16 است. این مادربورد از نمایش همزمان توسط سه نمایشگر پشتیبانی خواهد کرد و بهترین مزیتش اندازه‌ی کوچک آن خواهد بود.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

شرکت ASRock هنوز قیمت و - تعمیرات پکیج آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - زمان عرضه‌ی مشخصی را برای مادربورد‌های B365 خود - تعمیرات پکیج آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اعلام نکرده است. البته می‌توانید اطلاعات بیشتر از وبسایت ASRock را از صفحه‌ی رسمی این مادربورد‌ها مشاهده نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر قدسی نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
این شرکت واقعاً حرفه‌ای عمل کرد. خدماتی که برای تعمیر پکیج آریستون GENUS PREMIUM EVO ارائه دادند، بسیار خوب و به موقع بود. من به شخصه با کیفیت کارشان راضی بودم و خیلی از دوستانم را برای استفاده از خدماتشان توصیه می‌کنم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone