🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج آریستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج آریستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: منبع انبساط پکیج چیست؟
    پاسخ: محفظه ای برای نگهداری اب با دما بالا است.
  2. سوال: بابت تعمیر پکیج چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات یا خدمات نیاز به بررسی اولیه دستگاه توسط کارشناس را داراد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: پرشر سوئیچ هوا در پکیج چیست؟
    پاسخ: این قطعه وظیفه دارد از خروج محصولات احتراق توسط دودکش مطمئن شود.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد فلوسوئیچ یا فلومتر پکیج چیست؟
    پاسخ: قطعه است که برای تنظیم آب گرم و اطلاع به برد استفاده می شود.
  5. سوال: آیا استفاده از پکیج در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: پکیج دستگاهی ایمن است و نسبت به آبگرم کن های قدیمی خیلی امنیت بیشتر دارد و اگر سرویس و بررسی به موقع داشته باشید می توانید بدون مشکل همشیه از ان استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29468.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

نشان امین‌الضرب به مدیران دیجی‌کالا و آپارات اعطا شد

در سومین دوره مراسم اعطای لوح و نشان «امین‌الضرب» از سه فعال استارت‌آپی تقدیر شد. در مراسم امروز که توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار شد علاوه بر اعطای لوح و نشان ...

در سومین دوره مراسم - تعمیرات پکیج آریستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اعطای لوح و نشان «امین‌الضرب» - تعمیرات پکیج آریستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از سه فعال استارت‌آپی تقدیر شد. در مراسم امروز که توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن - تعمیرات پکیج آریستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و کشاورزی تهران برگزار شد علاوه بر اعطای لوح و نشان امین‌الضرب به دو پژوهشگر فرهنگی، دو صنعتگر و دو پیشکسوت حوزه اقتصاد، به «محمدجواد شکوری‌مقدم»، مدیرعامل «صبا ایده» و بنیانگذار سایت‌های آپارات و فیلیمو و هم چنین «سعید محمدی» و «حمید محمدی»، بنیانگذاران سایت دیجی‌کالا لوح و نشان امین‌الضرب از اتاق تهران داده شد.

«اسحاق جهانگیری» معاون اول رییس جمهور در این - تعمیرات پکیج آریستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - برنامه گفت که کشور برای گذراندن شرایط سخت این روزها نیازمند نوآوری و خلاقیت در راهکارها و کشف کارآفرینان جدید است. جهانگیری به دریافت نشان امین‌الضرب توسط فعالین استارت‌آپی یعنی موسسین دیجی‌کالا و آپارات اشاره کرد و گفت در کارآفرینی باید به سمت فناوری های نوین منطبق بر تغییرات جمعیتی و اجتماعی کشور حرکت کرد:

«باید - تعمیرات پکیج آریستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - میدان برای جوانان و - تعمیرات پکیج آریستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - زنان فراهم باشد؛ چراکه از این گروه‌ها کارآفرینان بزرگی در اقتصاد کشور ظهور - تعمیرات پکیج آریستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - خواهد کرد. خیلی از افرادی که تصور نمی شد، امروز با اتکا بر تغییرات به جایگاه‌های بلندی در عرصه کارآفرینی رسیدند و خیلی از بزرگانی که درگذشته وجود داشتند امروز وجود ندارند. دلیل این صعود - تعمیرات پکیج آریستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و افول ها هماهنگی با تغییرات است امروز شتاب و گستردگی فراوانی به خود - تعمیرات پکیج آریستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - گرفته‌است. با شناسایی و تقویت فرصت های جدید کارآفرینی باید نگرانی - تعمیرات پکیج آریستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و ابهام نسبت به آینده کشور را از کاهش دهیم و با کمک به یکدیگر و خلق فرصت های جدید این دوران سخت را پشت سر بگذاریم. در این شرایط تنها شجاعت، خلافیت و نوآوری به داد ما می‌رسد.»

تعمیرات پکیج آریستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

«حمید محمدی» هم‌بنیانگذار دیجی‌کالا پس از دریافت لوح و نشان امین‌الضرب گفت که این نشان بار سنگینی روی دوش ما قرار خواهد داد:

«جامعه ما به چنین نشان هایی برای داشتن الگوی موفق و شنیدن و دیدن داستان های موفقیت نیاز دارد.ما به عنوان نسل بعد از انقلاب، این رویا را داشتیم که کشور ماهم مانند کشورهای بزرگ دنیا با برندهای مطرح شناخته شود. ما هم تلاش می کنیم که با اعتماد مردم بتوانیم در آینده یکی از این برندهای بزرگ ملی کشور را ایجاد کنیم.»

تعمیرات پکیج آریستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

در این مراسم ابتدا از استاد «محمدعلی موحد» و استاد «عزت‌الله فولادوند» به عنوان دو چهره فرهنگی و پژوهشگر اثرگذار در حوزه اقتصاد تقدیر به عمل آمد. پس از آن «سیدابوالقاسم مرتضوی»، بنیانگذار کارخانه آرد - تعمیرات پکیج آریستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ستاره و «لئون آهارونیان» مدیرعامل شرکت ستی و از فعالان صنعت حمل‌ونقل به عنوان دو چهره پیشکسوت - تعمیرات پکیج آریستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - صنعت و اقتصاد با اهدای لوح و نشان امین‌الضرب تقدیر به عمل - تعمیرات پکیج آریستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - آمد. همچنین لوح و نشان - تعمیرات پکیج آریستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - امین‌الضرب به سلطان‌«حسین فتاحی» بنیانگذار کارخانه تولید لوازم خانگی امرسان و «اکبر ابراهیمی» رئیس هیات مدیره گروه صنعتی پاکشوما به - تعمیرات پکیج آریستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - پاس فعالیت‌های صنعتی‌، تولید و ایجاد - تعمیرات پکیج آریستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اشتغال از سوی اتاق بازرگانی تهران اهدا شد.

نشان امین‌الضرب از پیشکسوتان بخش‌خصوصی تقدیر می‌کند. برخی از کارشناسان اعتقاد دارند حرکت در مسیر ماندگاری و ارتقای ارزش این تندیس نیازمند این است - تعمیرات پکیج آریستون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - که اتاق بازرگانی دایره داوری‌ها و شاخص‌ها را روشن‌تر و شفاف‌تر کند. این جایزه باید از حالت تزئینی و نمادین خارج شود و به ابزاری تبدیل شود که بتواند بستر کارهای دیگر را فراهم کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone