🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  2. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  3. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  4. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  5. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29467.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

استفاده از عکس سیستم تشخیص چهره‌ی ۳۰ گوشی هوشمند را فریب داد

در نسل جدید تلفن‌های هوشمند کمتر پیش می‌آید که یکی از گوشی‌ها دارای سیستم تشخیص چهره نباشد. سیستمی که با استفاده از دوربین، چهره‌ی فردی که قصد باز کردن قفل گوشی دارد را تحلیل کرده ...

در نسل جدید تلفن‌های هوشمند کمتر پیش می‌آید که یکی از گوشی‌ها دارای سیستم تشخیص چهره نباشد. سیستمی که - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بویین زهرا استان زنجان - با استفاده از دوربین، چهره‌ی فردی که قصد باز کردن قفل گوشی دارد را تحلیل کرده و سپس گوشی را قفل گشایی می‌نماید. اما به نظر می‌رسد این سیستم امنیتی چندان قابل اعتماد نیست و در آزمایشی مشخص شده که - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بویین زهرا استان زنجان - بیش از ۳۰ مدل گوشی هوشمند را می‌توان دور زد.

یک گروه آلمانی بعد از ارزیابی بیش از ۱۱۰ دستگاه متوجه شد که سیستم امنیتی تشخیص چهره در ۴۲ دستگاه با استفاده از یک عکس با کیفیت قابل دور زدن هستند. البته باید به این نکته اشاره کنیم که این گروه در ارزیابی‌های خود مدل‌های - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بویین زهرا استان زنجان - دو سیم کارت و منطقه‌ای را چند بار شمرده که می‌توان با این تفاسیر به این نتیجه رسید که تعداد واقعی شکست‌ها ۳۰ عدد باشد.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بویین زهرا استان زنجان
لیست کامل گوشی‌های ارزیابی شده

در این لیست به گوشی‌هایی هم اشاره شده که حتی با تصاویری ساده گول می‌خورند. جالب اینجاست که در این لیست نام‌های آشنا و تولید کنندگان قدرتمندی به چشم می‌خورند. مثل بلک بری، آلکاتل، هواوی، لنوو، نوکیا، سونی و شیائومی.

بیشتر این تلفن‌ها البته دستگاه‌های میان رده هستند اما تعدادی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بویین زهرا استان زنجان - از پرچمداران نیز در این لیست - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بویین زهرا استان زنجان - حضور دارند. در این بین می‌توانیم به HTC یو 11 پلاس، هواوی P20 - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بویین زهرا استان زنجان - پرو و سونی اکسپریا XZ2 اشاره - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بویین زهرا استان زنجان - کنیم.

تعدادی از گوشی‌ها هم موفق شدند با موفقیت این تست را پشت سر - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بویین زهرا استان زنجان - بگذارند. گوشی‌هایی مثل آلکاتل 3V، آنر 10، HTC یو 12 پلاس، سری هواوی میت 20، وان پلاس 5T، وان پلاس 6 و پرچمداران ۲۰۱۸ سامسونگ. علاوه بر این، همه‌ی آیفون‌های سال ۲۰۱۸ نیز موفق شدند از آزمایش یاد شده سربلند بیرون بیایند.

در این بین البته لیست سومی هم قرار دارد که علی رغم آنلاک شدن با استفاده از عکس، تنظیمات پیچیده‌تری دارند که تا حدی آن را قابل قبول می‌کند. این گوشی‌ها پرچمداران سال ۲۰۱۸ ال جی و آنر 7A هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone