🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  2. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  3. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  4. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  5. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29464.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

حضور سه ایرانی در فهرست 50 دانشمند زن آسیا

به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیر کبیر، طاهره کاغذ چی و زهرا امام جمعه، دو دانشمند ایرانی هستند که از طرف فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی نام آنها برای معرفی به عنوان برجسته ترین ...

به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیر کبیر، طاهره کاغذ چی و زهرا امام جمعه، دو - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر پل سفید استان مازندران - دانشمند ایرانی هستند که از طرف فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی نام آنها برای معرفی به عنوان برجسته ترین زنان آسیا در علوم و مهندسی به انجمن آکادمی های علوم و مجامع علمی آسیا اعلام شده است. علاوه بر دو دانشمند ایرانی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر پل سفید استان مازندران - معرفی شده از سوی فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران، - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر پل سفید استان مازندران - یک دانشمند - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر پل سفید استان مازندران - زن ایرانی تبار دیگر به نام مهشید فیروزی نیز از طریق آکادمی علوم استرالیا به این فهرست راه پیدا کرده است.

گفتنیست انتخاب برترین های - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر پل سفید استان مازندران - آسیا با بررسی نامزدهای معرفی شده از سوی 30 آکادمی در منطقه آسیا و اقیانوسیه صورت - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر پل سفید استان مازندران - گرفته است. کاغذچی، عضو گروه علوم مهندسی فرهنگستان علوم و استاد مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر است و همچنین امام جمعه، استاد علوم و مهندسی صنایع غذایی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران است.

فیروزی دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس مهندسی شیمی از دانشگاه علم و صنعت ایران و دکتری مهندسی شیمی از دانشگاه کوینزلند استرالیا است. انجمن آکادمی های علوم و مجامع علمی آسیا (AASSA) از میان نامزدهای معرفی شده - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر پل سفید استان مازندران - از سوی 30 آکادمی در منطقه آسیا و - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر پل سفید استان مازندران - اقیانوسیه، شرح حال 50 تن از برجسته ترین زنان آسیا در رشته های علوم و مهندسی را در این کتاب منتشر کرده است. همچنین این کتاب حاوی 9 پرسش و پاسخ از هر کدام از بانوان دانشمند برتر آسیاست.

کتاب «شرح حال دانشمندان زن آسیا» که - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر پل سفید استان مازندران - حاوی پاسخ های هر یک از 50 دانشمند برجسته زن آسیا به 9 پرسش است با هدف ارائه الگوهای موفق برای دختران و زنان و تشویق آنان برای پیشرفت و ادامه تحصیل در رشته های علمی منتشر شده است.

برای علاقه‌مندانی که تمایل دارند تا فهرست کامل را بخوانند و درباره دیگر دانشمندان این لیست نیز اطلاعاتی به دست آورند باید گفت که می‌توانند به نسخه دیجیتال کتاب مذکور از این لینک دسترسی پیدا کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone