تعمیرات یخچال کرال در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  5. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20718.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

ویوو iQOO U1 معرفی شد؛ اسنپدراگون 720G و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی

کمپانی ویوو که حدوداً یک هفته قبل میان‌رده iQOO Z1x 5G را با قیمت مناسب به سبد محصولاتش اضافه کرده بود، از میان‌رده دیگری به نام iQOO U1 با شروع قیمت ۱۷۰ دلار رونمایی کرد. ...

کمپانی ویوو که حدوداً یک هفته قبل میان‌رده iQOO Z1x 5G را با قیمت مناسب به سبد محصولاتش اضافه کرده بود، از میان‌رده دیگری به نام iQOO U1 با شروع قیمت ۱۷۰ - تعمیرات یخچال کرال در شهر نمک آبرود استان مازندران - دلار رونمایی کرد.

ویوو iQOO U1 از نمایشگر ۶.۵۳ - تعمیرات یخچال کرال در شهر نمک آبرود استان مازندران - اینچی LCD با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل برخوردار بوده و حفره تعبیه شده در گوشه سمت چپ آن دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را - تعمیرات یخچال کرال در شهر نمک آبرود استان مازندران - در خود جای داده است. در پنل پشت ماژول دوربین سه گانه که به شکل عمودی قرار گرفته، به چشم می‌خورد و درون آن دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دو سنسور - تعمیرات یخچال کرال در شهر نمک آبرود استان مازندران - ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق سنج قرار گرفته‌اند.

تعمیرات یخچال کرال در شهر نمک آبرود استان مازندران

ویوو iQOO U1 از چیپست اسنپدراگون 720G و رم ۶ یا ۸ گیگابایتی بهره مند است. ظرفیت حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت بوده و - تعمیرات یخچال کرال در شهر نمک آبرود استان مازندران - امکان ارتقاء آن بوسیله کارت حافظه microSD وجود دارد. این گوشی از باتری ۴ هزار و ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی نیرو - تعمیرات یخچال کرال در شهر نمک آبرود استان مازندران - گرفته و برای شارژ کردن آن باید از درگاه microUSB استفاده نمود.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این گوشی می‌توان به تعبیه حسگر اثر انگشت در لبه کناری، بلوتوث ۵.۱ و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون اشاره کرد.

ویوو iQOO U1 در سه مدل ۶/۶۴ - تعمیرات یخچال کرال در شهر نمک آبرود استان مازندران - گیگابایت به قیمت ۱۷۰ دلار، ۶/۱۲۸ گیگابایت - تعمیرات یخچال کرال در شهر نمک آبرود استان مازندران - به قیمت ۲۰۰ دلار و ۸/۱۲۸ گیگابایت به قیمت ۲۳۰ دلار با رابط کاربری iQOO UI مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۰ به بازار عرضه می‌شود. این گوشی در حال حاضر در سه رنگ مشکی، آبی و سفید برای پیش خرید از سایت رسمی ویوو در چین موجود بوده - تعمیرات یخچال کرال در شهر نمک آبرود استان مازندران - و از تاریخ ۲۳ ژوئیه (۲ مرداد) روانه بازار می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر جویبار نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام، ببخشید من یک مشکل با یخچال کرال C4w دارم. به نظر می‌رسه که فن‌های هوا هماهنگ با یخچال به درستی کار نمی‌کنند. یخچال تصمیم می‌گیرد که زیاد سرما نمی‌دهد و یخ نمی‌زند. با این وجود یخچال نمی‌تواند دمای مطلوب را حفظ کند و مواد غذایی داخل آن یخ زده می‌شوند. آیا شما می‌توانید به من در تعمیر آن کمک کنید؟

در شهر نمک آبرود، منطقه 2، شمالی کسی هست که می‌تواند به شما در تعمیر یخچال کمک کند؟ نگران نباشید، در این منطقه تعدادی فنی شاغل هستند که می‌توانند به شما کمک کنند. اگرچه لهجه شمالی ایران خیلی مطلوب است، اما تعمیرات و نگهداری یخچال همان تکنولوژی را می‌‌طلبد. برای رفع مشکل یخچال کرال C4w شما باید با فنی محلی تماس بگیرید و به او توضیح دقیقی از مشکل بدهید. سپس، فنی باید مکانیزم فن را بررسی کند و به نیاز احتمالی اصلاحی در قطعات پی می‌برد. با احتمال زیاد، یک پیشنهاد برای تعویض فن به شما داده خواهد شد. اگر تمایل به انجام تعمیرات خود ندارید و خواهان ارسال فنی علاقه‌‌مند و کارآمد به خانه خود هستید، می‌توانید خدماتی مانند اَرِش نمک‌آبرود را به تعمیر یخچال خود فراخوانید. به این ترتیب، مشکل خود را به یک فنی حرفه‌ای می‌سپارید و به زودی یخچال شما مجدداً خواهد درخشید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone