🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  2. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  4. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  5. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19755.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

انویدیا از کارت‌های گرافیک سری RTX 30 رونمایی کرد

انویدیا کارت‌های گرافیک سری RTX 30 را معرفی کرد. این محصولات مبتنی بر معماری «امپر» هستند و شامل RTX 3080 ،RTX 3070 و RTX 3090 می‌شوند. کارت‌های گرافیک سری RTX 30 در مقایسه با نسل ...

انویدیا کارت‌های گرافیک سری RTX 30 را معرفی کرد. این محصولات مبتنی بر معماری - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر جویبار استان مازندران - «امپر» هستند و شامل RTX 3080 ،RTX 3070 و RTX 3090 می‌شوند.

کارت‌های گرافیک سری RTX 30 در مقایسه با نسل قبلی خود پیشرفت زیادی داشته‌اند و قدرت بالایی در اختیار گیمرها قرار می‌دهند. انویدیا در این محصولات از کانکتور ۱۲ پین استفاده کرده که در مقایسه با استفاده از دو کانکتور ۸ پین ابعاد کوچکتری دارد. انویدیا از این کانکتور در کارت‌های گرافیک سری RTX 30 استفاده کرده تا فضای بیشتری برای سایر قطعات و همچنین سیستم خنک‌کننده وجود داشته باشد.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر جویبار استان مازندران

کارت گرافیک انویدیا RTX 3090

این کارت - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر جویبار استان مازندران - گرافیک به عنوان پرچمدار انویدیا وارد بازار می‌شود که در مقایسه - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر جویبار استان مازندران - با Titan RTX، بهبود عملکرد ۵۰ درصدی را تجربه کرده و انویدیا مدعی شده که توسط آن می‌توان بسیاری از بازی‌های مطرح - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر جویبار استان مازندران - را با رزولوشن - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر جویبار استان مازندران - 8K و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا کرد.

انویدیا RTX 3090 به ۲۴ گیگابایت حافظه - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر جویبار استان مازندران - اختصاصی از نوع - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر جویبار استان مازندران - GDDR6X مجهز شده که اگرچه ظرفیت آن با Titan RTX‌یکسان است، اما سرعت بالاتری دارد. انویدیا برای این محصول خود طراحی جدید با سه اسلات درنظر گرفته و آن را به دو فن محوری مجهز کرده. طبق گفته این کمپانی، کارت گرافیک جدید نسبت به گذشته ۱۰ برابر صدای کمتری تولید می‌کند و ۳۰ درجه دمای پایینتری نسبت به Titan RTX دارد.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر جویبار استان مازندران

پرچمدار جدید - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر جویبار استان مازندران - انویدیا از ۱۰,۴۹۶ - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر جویبار استان مازندران - هسته کودا بهره می‌برد و دارای فرکانس بوست ۱.۷ گیگاهرتز است. این کارت گرافیک به ۳۵۰ وات انرژی نیاز دارد، بنابراین برای سیستم خود باید - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر جویبار استان مازندران - حداقل پاور ۷۵۰ واتی تهیه کنید.

این کارت گرافیک قدرتمند با قیمت بالایی به فروش می‌رسد و برای خرید آن باید ۱۴۹۹ دلار به انویدیا هزینه پرداخت کنید که از RTX - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر جویبار استان مازندران - 2080 Ti با قیمت اولیه ۱۲۹۹ دلار بالاتر است، البته Titan RTX در زمان عرضه به بازار قیمتی برابر ۲۴۹۹ دلار داشت. گیمرها از تاریخ - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر جویبار استان مازندران - ۳ مهر - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر جویبار استان مازندران - ماه می‌توانند این کارت گرافیک را سفارش دهند.

کارت گرافیک انویدیا RTX 3080

این کارت گرافیک برای اکثر کاربران حکم - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر جویبار استان مازندران - پرچمدار را دارد چرا که در - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر جویبار استان مازندران - مقایسه با RTX 2080، دو برابر عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد. انویدیا این محصول را به ۱۰ گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR6X مجهز کرده که می‌تواند بازی‌ها را با - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر جویبار استان مازندران - رزولوشن 4K و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا کند. این کارت گرافیک دارای ۸۷۰۴ هسته کودا بوده و فرکانس بوست آن به ۱.۷۱ گیگاهرتز می‌رسد.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر جویبار استان مازندران

استفاده از دو فن در این کارت گرافیک باعث بهبود ۵۵ درصدی جریان - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر جویبار استان مازندران - هوا شده و در مقایسه با گذشته صدای کمتری تولید می‌کند. انویدیا RTX 3080 با قیمت ۶۹۹ دلار از تاریخ ۲۷ شهریور وارد بازار می‌شود که تفاوتی با قیمت RTX 2080 Super در زمان عرضه اولیه ندارد.

کارت گرافیک انویدیا RTX 3070

RTX 3070 سومین کارت - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر جویبار استان مازندران - گرافیک جدید انویدیا محسوب می‌شود که طبق ادعای این کمپانی، سرعت بالاتری نسبت به RTX 2080 Ti دارد. این محصول نسبت به RTX 2070 تا ۶۰ درصد سریعتر است و - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر جویبار استان مازندران - از ۸ گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR6 بهره می‌برد و از آن می‌توان برای اجرای بازی‌ها در رزولوشن 4K و 1440p استفاده کرد.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر جویبار استان مازندران

انویدیا RTX 3070 به ۵۸۸۸ هسته کودا مجهز شده و از - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر جویبار استان مازندران - ماه آینده میلادی با قیمت ۴۹۹ دلار - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر جویبار استان مازندران - وارد بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone