🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  2. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  3. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19754.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

ایرباد زدتی‌ای LiveBuds معرفی شد؛ ۲۰ ساعت شارژدهی و مقاوم در برابر آب

ZTE همراه با معرفی اولین گوشی جهان با دوربین سلفی زیر نمایشگر، اکسون ۲۰ 5G از هدفون‌ بی‌سیم زدتی‌ای LiveBuds نیز رونمایی کرد. شرکت‌های زیادی اخیرا از هدفون‌های بی‌سیم رونمایی کرده‌اند که برای مثال می‌توان ...

ZTE همراه با معرفی اولین گوشی جهان با دوربین سلفی زیر نمایشگر، اکسون - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر جوانرود استان کردستان - ۲۰ 5G از هدفون‌ بی‌سیم زدتی‌ای LiveBuds نیز رونمایی کرد.

شرکت‌های زیادی اخیرا از هدفون‌های بی‌سیم رونمایی کرده‌اند که برای مثال می‌توان به نوکیا با ایرفون‌های E3200 و E3500 اشاره کرد. حالا زدتی‌ای می‌خواهد فعالیت خود در این بخش از بازار را افزایش دهد و در همین راستا از ایرباد بی‌سیم جدید خود رونمایی کرده است.

زد‌تی‌ای LiveBuds یک ایرباد بی‌سیم مقرون به صرفه است که از قابلیت حذف نویز دیجیتال (ENC) بهره می‌برد. این هدفون ابعاد کوچکی دارد و دارای بدنه و سری سیلیکونی کوتاهی است. این هدفون در مقایسه با محصول سال گذشته این کمپانی یعنی «نوبیا پادز» متفاوت است، با این حال ایرباد جدید نیز حاصل همکاری ZTE و «وان مور» محسوب می‌شود.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر جوانرود استان کردستان

طبق اعلام زدتی‌ای، این هدفون از کنترل لمسی پشتیبانی می‌کند و هر کدام از ایربادها به دو میکروفن مجهز شده‌اند. وزن هرکدام از آن‌ها به ۴ گرم می‌رسد و با کیس مشکی رنگ در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. زدتی‌ای LiveBuds همراه با قاب خود تا - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر جوانرود استان کردستان - ۲۰ ساعت - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر جوانرود استان کردستان - شارژدهی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر جوانرود استان کردستان - دارد و از بلوتوث ۵.۰ و استاندارد IPX5 برای مقاومت در برابر نفوذ آب بهره می‌برد.

این هدفون تنها ۲۹ دلار قیمت دارد و هم اکنون در بازار چین قابل خریداری است. - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر جوانرود استان کردستان - در حال حاضر زد‌تی‌ای مانند گوشی اکسون ۲۰ 5G درباره عرضه جهانی این محصول اطلاعاتی منتشر نکرده - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر جوانرود استان کردستان - و شاید کاربران در کشورهای - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر جوانرود استان کردستان - مختلف به آن دسترسی پیدا نکنند.

گوشی ZTE - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر جوانرود استان کردستان - Axon20 5G که اولین موبایل - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر جوانرود استان کردستان - جهان با دوربین سلفی زیر نمایشگر محسوب می‌شود، از صفحه نمایش OLED بهره می‌برد و دارای دوربین اصلی چهارگانه است. این گوشی هوشمند به چیپست اسنپدراگون 765G مجهز شده و در نسخه‌های مختلف با قیمت پایه ۳۲۲ دلار و حداکثر قیمت ۴۱۰ دلار به فروش می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone