🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  2. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  3. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  4. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  5. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34845.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

معرفی بازی رویال کوییز؛ مردان آهنین، قلم به دست

«رویال کوییز» روی همان ویژگی دست گذاشته که Quiz of Kings را جذاب کرده است؛ ترکیب سرگرمی و آموزش بزرگترین برگ برنده Quiz of Kings به حساب می‌آید و استودیوی «بازیز» هم با تغییراتی کوچک روی ...

«رویال کوییز» روی همان ویژگی دست گذاشته که Quiz of Kings را جذاب کرده است؛ ترکیب سرگرمی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر جوانرود استان کردستان - و آموزش بزرگترین برگ برنده Quiz of Kings به حساب می‌آید و استودیوی «بازیز» هم با تغییراتی کوچک روی همین فرمول سعی نموده یک تجربه متفاوت و همچنان سرگرم کننده را به وجود بیاورد.

بازی در حال حاضر دو حالت گیم پلی مختلف دارد. در بخش چند نفره بازیکن‌ها یک به یک رو به یکدیگر قرار می‌گیرند و هر کسی سه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر جوانرود استان کردستان - سوال از موضوعات بازی را انتخاب می‌کند. در نهایت بازیکنی که بتواند با جواب به سوالات (مجموعا شش سوال) - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر جوانرود استان کردستان - امتیاز بیشتری به - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر جوانرود استان کردستان - دست بیاورد، برنده خواهد شد. نخستین نکته متمایز رویال کوییز نسبت به عناوین مشابه در اولین مسابقه خودش را نشان - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر جوانرود استان کردستان - می‌دهد.

در ساخته بازیز سازنده دست مخاطب را برای انتخاب سوالات بازتر گذاشته و با «کمی محدودیت» می‌توانید از هر موضوعی سوالاتی را بردارید؛ در رویال - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر جوانرود استان کردستان - کوییز - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر جوانرود استان کردستان - برای انتخاب سوال از موضوعات نیاز به کارت‌های آن‌ها دارید. برای به دست آوردن کارت‌ها نیز دو راه پیش روی بازیکن‌ها قرار دارد: تخم مرغ‌ها و فروشگاه.

فروشگاه که تکلیفش مشخص است، بنابراین یک راست می‌رویم سراغ راه دوم. در بازی بعد از هر پیروزی تخم مرغ‌هایی به بازیکن داده می‌شود که حکم همان صدوقچه‌های کلش رویال را دارند. بنابراین پس از زمان مشخصی می‌توانید آن‌ها را باز کرده و جایزه‌هایشان را بگیرید. البته هر چند وقت یک بار نیز تخم مرغ‌های رایگانی بازی هدیه می‌دهد.

بد نیست اضافه کنیم برای استفاده از سوالات یک موضوع، باید تعداد کارت‌های آن به حداقل 201 عدد برسد. رقم زیادی به نظر می‌رسد ولی خیلی نگران نباشید، بازی در این زمینه خسیس نیست و به هر بهانه‌ای سعی می‌کند با هدیه‌های مختلف مخاطب را در بازی نگه دارد. تلاشی که به خاطر بعضی مشکلات کاملا هم نتیجه نمی‌دهد.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر جوانرود استان کردستان
در پایان مسابقه می‌توانید به کمک شکلک‌هایی با رقیب ارتباط برقرار کنید.

در بخش دو نفره تعداد سوالات همچنان به اندازه کافی نیستند و در مسابقات پیاپی که یک موضوع را تکرار می‌کنید، احتمال اینکه با سوال تکراری مواجه شوید خیلی زیاد است. از طرفی بازی با دکمه بازگشت خود گوشی مشکل دارد و بعد از پیروزی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر جوانرود استان کردستان - اگر - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر جوانرود استان کردستان - بخواهید از منوی امتیازات بیرون بیایید، نمی‌توانید از آن استفاده کنید. چون در این صورت امتیازی نمی‌گیرید.

نکته متمایز دیگر رویال کوییز به وجود بخش تک نفره باز می‌گردد. اگر خواستید ذهن خود را در رقابت با دانش و زمان بسنجید، کافیست به این قسمت رفته و به هر سوالی که خواستید جواب بدهید. در پایان بازی به صورت درصدی تعداد جواب‌های درست در برابر پاسخ‌های نادرست نمایش داده می‌شوند تا در آزمون‌های بعدی با برنامه‌بریزی بهتر پیش بروید.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر جوانرود استان کردستان
سوالات به سه سطح آسان، متوسط و سخت تقسیم شده‌اند.

رویال کوییز ایده‌های جالبی دارد، برخلاف خیلی از نمونه‌های مشابه آموزش - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر جوانرود استان کردستان - را صرفا محدود به رقابت‌های چند نفره نکرده و با بخش تک‌نفره خود هم می‌خواهد اطلاعات عمومی کاربران را با طرح سوالاتی بیشتر کند. در کنار این مسئله، حضور کارت‌ها - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر جوانرود استان کردستان - دست کاربر را برای انتخاب موضوعات باز گذاشته و همچنین به لطف تعداد کمتر سوال‌های هر مسابقه بازی‌ها کمتر طول می‌کشند.

با این وجود بازی هر چند در مرحله ایده حرف‌هایی برای گفتن داشته ولی وقتی صحبت از پیاده سازی آن‌ها به میان می‌آید، ساخته بازیر هنوز جای کار دارد. رابط کاربری نامناسب بخش دیداری بازی را ضعیف - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر جوانرود استان کردستان - کرده، کندی انیمیشن‌ها بعضی وقت‌ها به چشم می‌آید و باگ‌ها هم بخشی جدایی ناپذیر از رویال کوییز هستند.

رویال کوییز اثر خیلی خوبی می‌شد فقط اگر مشکلات کنونی‌اش را نداشت. امیدواریم با انتشار بروزرسانی‌های آتی و بهبودهایی به خصوص در زمینه رابط کاربری، شاهد رقابت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر جوانرود استان کردستان - نزدیک‌تری بین بازی‌های سبک Trivia باشیم. طبیعتا برنده این رقابت نیز خود بازیکن‌ها هستند که بازی‌های با رقابت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر جوانرود استان کردستان - به دست‌شان می‌رسد.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر جوانرود استان کردستان

رویال کوییز(آنلاین)

سازنده: استودیو بازیز قیمت: رایگان با پرداخت درون - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر جوانرود استان کردستان - برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 38.7 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone