🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  2. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  3. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  4. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  5. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34855.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

نمایش آثار Mr. Doodle با 132 دستگاه گلکسی نوت 8 روی دیوار [تماشا کنید]

سَم کاکس، هنرمند 24 ساله انگلیسی که در دنیای سرگرمی او را به نام آقای دودل (Mr. Doodle) می شناسیم، با نقاشی ها و گرافیتی های خاصش توجه زیادی را به خود جلب کرده است. ...

سَم کاکس، هنرمند - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بابلسر استان مازندران - 24 ساله انگلیسی که در دنیای سرگرمی او را به نام آقای دودل (Mr. Doodle) می شناسیم، با نقاشی ها و - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بابلسر استان مازندران - گرافیتی های خاصش - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بابلسر استان مازندران - توجه زیادی را به خود جلب کرده است. او - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بابلسر استان مازندران - به تازگی نمایشگاهی به - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بابلسر استان مازندران - نام Doodle World را در مرکز Ara Art شهر سئول در کره جنوبی برگزار کرده و آثاری را به نمایش - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بابلسر استان مازندران - گذاشته که اکثراً با - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بابلسر استان مازندران - قلم S Pen ترسیم شده اند.

سامسونگ هم این فرصت را غنیمت شمرده و بخشی از نمایشگاه آقای دودل را در اختیار گرفته است تا دیواری را با 132 دستگاه گلکسی نوت 8 بپوشاند. کمپانی کره ای در این گوشی ها که به نمایشگری بزرگ بدل شده اند، - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بابلسر استان مازندران - آثار آقای دودل را - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بابلسر استان مازندران - نشان می دهد. شرکت کنندگان هم می توانند برای ثبت سلفی، یک دستگاه گلکسی نوت 8 را از سامسونگ قرض بگیرند یا از گلکسی اس 9 پلاس برای راهنمای صوتی نمایشگاه استفاده کنند.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بابلسر استان مازندران

آقای دودل در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بابلسر استان مازندران - این مراسم هدف خاص خودش را هم داشت و به منظور جمع آوری کمک مالی برای کودکان بیمار، دیوارهای یک اتاق بزرگ را با آثار منحصر به فردش پوشاند. ویدیوی هنرنمایی آقای دودل در نمایشگاه Doodle World را در ادامه می بینید:

نمایشگاه Doodle World تا 18 شهریور در مرکز Ara Art شهر سئول برقرار - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بابلسر استان مازندران - خواهد بود. - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بابلسر استان مازندران - در ادامه تصاویر بیشتری را از این رویداد جالب می بینید:

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بابلسر استان مازندران تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بابلسر استان مازندران تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بابلسر استان مازندران تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بابلسر استان مازندران تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بابلسر استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هانیا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
خوبید؟ سایت ***** تلویزیون ایکس ویژن 65XTU845 شما را با بهترین قیمت و بهترین گارانتی در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone