🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  2. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  3. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  4. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  5. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34851.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

گوشی میان رده نوکیا X5 معرفی شد

نوکیا X5 با سخت افزار قابل قبول و دوربین سلفی بهره مند از هوش مصنوعی، بازارهای چین را هدف گرفته است. کمپانی فنلاندی HMD Global بالاخره از موبایل میان رده نوکیا X5 رونمایی کرد که با تایید بسیاری ...

نوکیا X5 با سخت افزار قابل قبول و دوربین سلفی بهره - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کبودرآهنگ استان همدان - مند از هوش مصنوعی، بازارهای چین را هدف گرفته است.

کمپانی فنلاندی HMD Global بالاخره از موبایل میان رده نوکیا X5 رونمایی کرد که با تایید بسیاری از شایعات قبلی درباره آن همراه است.

این موبایل از نمایشگر ۵.۸۶ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۲۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹:۹ بهره می برد که به لطف بریدگی فوقانی ۸۴ درصد از پنل جلو را به خود اختصاص - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کبودرآهنگ استان همدان - داده است.تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کبودرآهنگ استان همداندر فهرست مشخصات نوکیا X5 چیپست - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کبودرآهنگ استان همدان - مدیاتک هلیو پی ۶۰، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی به چشم می خورد که در نسخه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کبودرآهنگ استان همدان - دیگری از این موبایل به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی افزایش پیدا کرده است.

پنل پشتی شیشه ای میزبان اسکنر اثر انگشت و دوربین دوگانه با سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و گشودگی دهانه لنز f/2.0 است که در کنار سنسور ۵ مگاپیکسلی ثانویه افکت بوکه را میسر می کند.

دوربین سلفی هم به سنسور ۸ مگاپیکسلی با ضریب اف 2.2، زاویه دید ۸۰ درجه ای و هوش مصنوعی مجهز شده که قابلیت ثبت تصاویر پرتره را به ارمغان می آورد.

وظیفه تامین انرژی نوکیا X5 برعهده باتری ۳۰۶۰ میلی آمپر ساعتی قرار دارد و به صورت پیش فرض از اندروید ۸.۱ پشتیبانی می کند اما کمپانی سازی برنامه ارتقای آن به اندروید پی را نیز در نظر گرفته است. تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کبودرآهنگ استان همداناین موبایل میان رده در رنگ های مشکی، آبی و سفید به - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کبودرآهنگ استان همدان - دست مشتریان خواهد رسید. کمپانی سازنده برای مدل پایه با ۳ گیگابایت رم و مدل قوی تر مجهز به رم ۴ گیگابایتی به ترتیب - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کبودرآهنگ استان همدان - قیمت های ۱۴۸ و ۲۰۸ دلار را در نظر گرفته است.

عرضه نوکیا X5 - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در چین فردا و از طریق سایت رسمی نوکیا و فروشگاه های اینترنتی دیگر شروع خواهد شد. انتظار می رود - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کبودرآهنگ استان همدان - که این موبایل در آینده با عنوان نوکیا ۵.۱ پلاس به بازارهای خارج از چین نیز راه پیدا کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone