🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  2. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  3. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  4. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  5. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34853.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ گلکسی واچ جدیدش را به IFA 2018 خواهد آورد [به روز رسانی: معرفی در کنار گلکسی نوت 9]

بنابر گزارش تازه منابع نزدیک به سامسونگ، مدل بعدی از ساعت های هوشمند سری Gear S -که البته این بار Gear S4 نامیده نمی شود و در عوض «Galaxy Watch» نام خواهد گرفت- بالاخره در ...

بنابر گزارش تازه منابع نزدیک به سامسونگ، مدل بعدی از ساعت های هوشمند سری Gear S -که - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - البته این بار Gear S4 نامیده نمی شود و در عوض «Galaxy Watch» نام خواهد گرفت- بالاخره در راه است و طی رویداد IFA 2018 ماه آگوست به صورت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - رسمی رونمایی می شود.

گلکسی واچ جدید سامسونگ - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - قرار است سازگاری بیشتر و کارآمدتری با موبایل های کهکشانی سامسونگ داشته باشد و گفته می شود که تغییر نام این اسمارت واچ هم با هدف اشاره به همین موضوع صورت گرفته است. در صورتی که اخبار چند وقت اخیر را دنبال نکرده اید، سامسونگ طی ماه گذشته میلادی، نام تجاری گلکسی واچ را در دفتر مالیکت معنوی کره ثبت کرد و به نظر می رسد که برند Gear به آرامی در حال حذف شدن از محصولات این کمپانی باشد.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان

سامسونگ - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - در آخرین ساعت های هوشمند خود از سیستم - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - عامل تایزن استفاده کرده بود و انتظار می رود این ترند با گلکسی واچ - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - جدید نیز ادامه یابد. پلتفرم تایزن به کره ای - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - ها اجازه داده که دست به ابداعاتی مثل حاشیه گردان و چند قابلیت دیگر بزنند که امکان پیاده سازی آنها - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - با پلتفرم اندروید ویر گوگل وجود نداشت.

در حال حاضر سامسونگ در مخفی نگه داشتن جزییات مربوط به اسمارت واچ جدیدش شدیداً موفق بوده و هیچ اطلاعات خاصی درباره آن در دسترس نیست. با این حال هنوز - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - یک ماه تا برگزاری نمایشگاه IFA 2018 در برلین باقی مانده و انتظار می رود که تا آن زمان، اخبار افشایی یکی پس از دیگری - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - از راه برسند. ناگفته نماند که علاوه بر سامسونگ، سایر کمپانی ها نیز برای معرفی ساعت های هوشمند بعدی خود آماده می شوند. اپل از سری چهارم اپل واچ در ماه سپتامبر رونمایی می کند و ال جی هم دو اسمارت واچ در دستور کار دارد که شاید طی ماه جاری میلادی معرفی شوند.

[تاریخ انتشار خبر اولیه: 22 تیر 1397]

 

به روزر رسانی:

گزارش شده سامسونگ گلکسی واچ را در کنار گلکسی نوت 9 و در تاریخ 9 آگوست (18 مرداد ماه) معرفی خواهد کرد. امکان پیش سفارش - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - نیز از 5 روز بعد از آن آغاز خواهد شد. در نهایت این ساعت هوشمند از 24 آگوست (2 شهریور ماه) روانه بازار می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone