🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  2. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  3. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  4. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  5. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34857.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

تصویر منتسب به پنل شیشه ای آیفون های ۲۰۱۸ برخی شایعات را تایید می کند

اپل احتمالا در ماه های آینده از سه مدل آیفون جدید رونمایی می کند که شامل آیفون ۱۰ جدید، ۱۰ پلاس و نسخه بهره مند از پنل LCD خواهد بود. اخیرا دو منبع شناخته شده Venya ...

اپل احتمالا در ماه های آینده از سه مدل آیفون جدید رونمایی می کند که شامل آیفون ۱۰ جدید، ۱۰ پلاس و نسخه بهره مند از پنل LCD خواهد بود.

اخیرا دو منبع شناخته - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - شده Venya Geskin و SlashLeaks از طریق توییتر تصاویری منتسب به پنل شیشه ای - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نمایشگرهای این سه مدل را منتشر کرده اند که می توان آن را مهر تاییدی بر توسعه آیفون های ۲۰۱۸ در نظر گرفت، چرا که این دو منبع در پیش بینی اطلاعات موبایل ها پیش از رونمایی سابقه خوبی دارند.تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بوکان استان آذربایجان غربیدر این تصویر کوچکترین پنل به نسخه جدید آیفون ۱۰ اختصاص دارد که بدنه و سایز آن احتمالا ثابت می ماند. پنل وسط هم به آیفون ۶.۱ اینچی با نمایشگر LCD، بدنه آلومینیومی و دوربین معمولی مربوط می شود که برای تسخیر بازارهای کوچکتر تولید می شود. انتظار می رود این مدل قیمتی بین ۵۵۰ تا ۸۰۰ دلار داشته باشد، هرچند که بر اساس نظرسنجی های فعلی تنها ۱۳ درصد کاربران به خرید آن علاقه نشان داده اند.

پیش از این تصور می شد که ضخامت حاشیه های نمایشگر آیفون با پنل LCD بیش از دو مدل دیگر باشد و حالا این تصویر میزان این تفاوت را بهتر مشخص کرده - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - است. توسعه نمایشگر بدون حاشیه با پنل LCD به فناوری های خاصی نیاز دارد که اپل در حال توسعه آنهاست.تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بوکان استان آذربایجان غربیبزرگترین پنل در سمت راست هم چیزی جز آخرین لایه - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - حفاظتی آیفون ۱۰ پلاس در برابر ضربات نیست. این موبایل احتمالا همان قابلیت های آیفون ۱۰ ولی در ابعاد بزرگتر را به ارمغان خواهد آورد.

در صورتی که این تصویر واقعا به آیفون های ۲۰۱۸ اختصاص داشته باشند نه تنها نخستین قطعه کلیدی افشا شده از آنها محسوب می شود بلکه نشانگر - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تعبیه بریدگی نمایشگر و مجموعه ای از سنسورهای در این موبایل ها است. از - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اینرو احتمالا در آیفون های ۲۰۱۸ به جای تاچ آیدی شاهد تعبیه سیستم شناسایی چهره Face ID خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone