🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  2. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  3. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  4. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  5. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34859.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

خرده فروشی آنلاین مشخصات و قیمت گوشی اکسپریا ایکس زد ۳ سونی را فاش کرد

یک خرده فروشی آنلاین در بریتانیا ادعا می کند که به فهرست مشخصات کلیدی گوشی اکسپریا ایکس زد ۳ سونی دسترسی پیدا کرده و از قیمت رسمی آن خبر دارد. اما این همه اطلاعات نیست؛ ...

یک خرده فروشی آنلاین در بریتانیا ادعا می کند که به فهرست مشخصات کلیدی گوشی اکسپریا ایکس زد ۳ سونی دسترسی پیدا کرده و از قیمت رسمی آن خبر دارد. اما این همه اطلاعات نیست؛ صفحه ثبت پیش سفارش مربوط به این گوشی در وبسایت این خرده فروشی باز شده که کاملا عملیاتی است و میتوان - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بویین زهرا استان زنجان - در آن سفارش گذاری کرد. با این حال اما از آنجایی که اکسپریا ایکس زد ۳ سونی قرار است در جریان IFA امسال (که در شهریورماه برگزار می شود) رونمایی گردد این اقدام فروشگاه انگلیسی اندکی عجیب به نظر می رسد.

در هر صورت اگر تصور کنیم که این فروشگاه با منبع موثقی در ارتباط - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بویین زهرا استان زنجان - است آنگاه فهرست - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بویین زهرا استان زنجان - منتشر شده توسط آن اطلاعات کلیدی و بسیار مهمی را فاش می کنند که البته برخی از آنها - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بویین زهرا استان زنجان - هم در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بویین زهرا استان زنجان - تضاد آشکار با داده هایی هستند که هفته پیش در این باره به دست آمد.

 

پیشتر نتایج - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بویین زهرا استان زنجان - تست GFXBench مربوط به این موبایل - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بویین زهرا استان زنجان - نیز در فضای آنلاین قرار گرفت که خبر از وجود نمایشگری +QHD با رزلوشن ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسلی و ابعاد ۵.۹ اینچی برای آن می داد. از سوی دیگر شاید بد نباشد اشاره کنیم که سونی تا به امروز هیچگاه از نمایشگرهای QHD در موبایل هایش استفاده نکرده و معمولا - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بویین زهرا استان زنجان - نسخه دوم از پرچمدارانی که همه ساله به بازار عرضه می کند یک به روز رسانی جزئی را نسبت به نسخه اولیه شان دریافت می کنند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بویین زهرا استان زنجان

از همین روست که اغلب اطلاعات درج شده در صفحه پیش سفارش این گوشی از روی مشخصات موبایل اکسپریا اکس زد ۲ گرفته شده اند و صرفا از نظر نوع دوربین و باتری با هم فرق دارند. این را هم اضافه کنیم که طبق برخی شایعات گوشی ایکس - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بویین زهرا استان زنجان - زد ۳ به یک دوربین دوگانه با ترکیب حسگرهای ۱۹ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بویین زهرا استان زنجان - و ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده که پیشتر در گوشی اکسپریا ایکس زد ۲ پریمیم شاهد کاربرد آن بودیم که با در نظر داشتن آنچه گفته شد چندان هم نمی تواند با واقعیت فاصله داشته باشد. و درمورد باتری اما شاهد یه بروز رسانی جزئی در این موبایل خواهیم بود چراکه طبق ادعای خرده فروشی بریتانیایی ظرفیت باتری این موبایل از ۳۱۸۰ میلی آمپر ساعت به ۳۲۴۰ میلی آمپر ساعت افزایش خواهد یافت. گفتنی است منبع انتشار دهنده این خبر همچنین از کاهش جزئی ضخامت بدنه این موبایل به ۱۰.۱ میلی متر خبر داده است.

این فروشگاه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بویین زهرا استان زنجان - همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد از مشتریانش پیش سفارش می گیرد و قیمت خرده فروشی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بویین زهرا استان زنجان - گوشی اکسپریا ایکس زد ۳ سونی را ۹۸۸ دلار عنوان کرده که در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بویین زهرا استان زنجان - قیاس با امکاناتش محسوب می شود و فاصله چندانی با اکسپریا - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بویین زهرا استان زنجان - ایکس زد ۲ پریمیم که پرچمدار حال حاضر سونی در بازار محسوب می شود ندارد و البته رقم عنوان شده برای این - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بویین زهرا استان زنجان - گوشی مربوط به نسخه بهره مند از ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone