🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  2. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  3. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  4. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  5. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34858.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ در آگهی جدیدش سرعت دانلود آیفون‌ 10 را نشانه می‌رود [تماشا کنید]

چندی پیش سامسونگ در یک آگهی تبلیغاتی، آیفون‌های قدیمی را به سخره گرفت و به کاهش سرعت پردازنده، عدم مقاومت در برابر آب و بی ثباتی نرم افزار آیفون 6 اشاره کرد. حال به نظر ...

چندی پیش سامسونگ در یک آگهی تبلیغاتی، آیفون‌های قدیمی را به سخره گرفت و به کاهش سرعت پردازنده، عدم مقاومت در برابر آب و بی ثباتی نرم افزار آیفون 6 اشاره کرد.

حال به نظر می رسد که جنگ تبلیغاتی سامسونگ علیه اپل تمامی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ندارد چرا که کمپانی کره‌ای در آگهی جدید خود سراغ سرعت دانلود آیفون 10 رفته و آن را نشانه می‌رود.

آگهی قبلی سامسونگ به نمایش مشکلات روزمره یک زن با آیفون 6 اختصاص داشت. این کاربر که همیشه - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از گوشی قدیمی خود ناراضی بود به - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - فروشگاه اپل می‌رود تا مدل تلفن هوشمندش را ارتقا دهد.

کارمند اپل نیز آیفون 10 را به او پیشنهاد می کند اما این کاربر ترجیح می دهد که پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 را خریداری کند.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

این بار سامسونگ با به نمایش گذاشتن دوباره - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - آن کارمند بخت برگشته در ویدیوی جدیدش، نشان می دهد که تصمیم گرفته از مصائب فروشندگان این - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کمپانی کوپرتینویی یک سریال چند قسمتی تهیه کند.

در این آگهی، فروشنده‌ یاد شده با یک خریدار سمج مواجه می‌شود. این خریدار ابتدا سوالی مطرح کرده و می‌پرسد - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - که کدامیک از دو گوشی آیفون 10 و گلکسی اس 9 سرعت دانلود بیشتری دارند.

کارمند اپل سعی می‌کند بهانه‌ای بیاورد اما - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - قادر نیست جوابی برای این سوال پیدا کند.

چند ماه پیش شرکت اوکلا که یکی از توسعه‌دهندگان معروف تست دانلود به شمار می‌رود، پس از انجام تحقیقاتی اعلام نموده که - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - سرعت دانلود گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس از آیفون 10 بیشتر است. تبلیغ یاد شده در واقع به نتایج این تست اشاره دارد.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

گفتنی است که هر دو پرچمدار فعلی سامسونگ از یک مودم LTE CAT - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - 18 بهره می‌برند که از سرعت دیتای ۱.۲ گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. شرکت اوکلا از بهمن ماه سال قبل تا اواسط فروردین امسال، با همکاری اپراتور‌های معروف آمریکایی و بر اساس شبکه‌های LTE آنها، آزمایش تست سرعتی انجام داده و - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - متوجه شده که سرعت دانلود گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به میزان ۳۷ درصد از آیفون 10 - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بیشتر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone