🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  2. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  3. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  4. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  5. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19766.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

تلویزیون اولد فیلیپس با نور پردازی و سیستم صدای پیشرفته معرفی شد

تلویزیون رده بالای فیلیپس اولد پلاس ۹۳۵ از سیستم نور پردازی خاص بهره می‌برد. به گفته فیلیپس این محصول، به لطف مجموعه‌ای از تکنولوژی‌ها از جمله سیستم صوتی ۳.۱.۲ کاناله،‌ نور پردازی ۴ جهته و پردازنده هوش ...

تلویزیون رده بالای فیلیپس اولد پلاس ۹۳۵ از سیستم نور پردازی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نی ریز استان فارس - خاص بهره می‌برد. به گفته فیلیپس این محصول، به لطف مجموعه‌ای از تکنولوژی‌ها از جمله سیستم صوتی ۳.۱.۲ کاناله،‌ نور پردازی ۴ جهته و پردازنده هوش مصنوعی جدید P5، پایه گذار استانداردهای جدیدی در بازار تلویزیون‌ها است.

تلویزیون جدید فیلیپس همان طور که از اسمش مشخص است به پنل اولد مجهز شده و مدل پیشرفته‌تری نسبت به دیگر مدل‌های سال ۲۰۲۰ یعنی ۸۰۵، ۸۵۵ و ۸۶۵ به حساب می‌آید. در حالی که سه مدل قبلی به نور پردازی پشتی سه جهته مجهز شده بودند اولد پلاس ۹۳۵ از نور پردازی ۴ جهته بهره می‌برد و حالا بخشی از نور پردازی از پایین تابیده می‌شود.

فیلیپس OLED+935 از رزولوشن 4K و نیز استانداردهای HLG ،HDR10+ ،HDR10 و دالبی ویژن پشتیبانی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نی ریز استان فارس - می‌کند. سیستم عامل تلویزیون هم اندروید ۹ است که در کنار ۳ گیگابایت رم، وعده اجرای روان را می‌دهد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نی ریز استان فارس

فیلیپس از نظر  تجهیزات صوتی هم نیز برای تلویزیون پرچمدار خود کم نگذاشته و اولد پلاس ۹۳۵ را به اسپیکرهای با مجموع قدرت ۷۰ وات و با ترکیب کانال‌های ۳.۱.۲ مجهز کرده است. همچنین مشابه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نی ریز استان فارس - مدل سال قبل - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نی ریز استان فارس - یعنی اولد پلاس ۹۳۴، سیستم صوتی مدل جدید با همکاری شرکت باورز اند ویلکینز توسعه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نی ریز استان فارس - یافته است و بر طبق استاندارد Dolby Atmos Elevation طراحی شده است. بر اساس این استاندارد، اسپیکرهای ساراند به جای این که به سوی شنونده باشند، به سمت بالا طراحی می‌شوند و فیلیپس به این منظور از تکنولوژی خاص توییترهای قرار گرفته در بالا بهره برده است.

اما نور پردازی LED از خصوصیات ویژه تلویزیون‌های فیلیپس است. در این مدل، نورها بر اساس تصویر نمایش داده شده روی تلویزیون تغییر می‌کند. علاوه بر این‌ها، به گفته فیلیپس، چیپست ویژه هوش مصنوعی در تلویزیون اولد پلاس ۹۳۵ امکان نمایش طبیعی‌ترین و زنده‌ترین تصاویر روی تلویزیون را ممکن می‌کند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نی ریز استان فارس

یکی از تکنولوژی‌های جالب تلویزیون، سیستم جلوگیری از سوختگی است. این سیستم با بررسی مداوم ۳۲،۴۰۰ نقطه پنل، ثابت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نی ریز استان فارس - ماندن بخشی از تصویر از جمله لوگوی کانال‌های تلویزیونی را زیر نظر می‌گیرد و به - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نی ریز استان فارس - طور خودکار و به - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نی ریز استان فارس - طور تدریجی، شدت نور در این بخش‌ها را کاهش می‌دهد تا در ۹۵ درصد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نی ریز استان فارس - مواقع از سوختگی پیکسل‌ها جلوگیری کند.

تلویزیون اولد پلاس ۹۳۵ از ماه جاری میلادی در دو اندازه ۵۵ و - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نی ریز استان فارس - ۶۵ اینچ روانه بازار می‌شود و در ماه آینده هم یک مدل ۴۸ اینچی به بازار می‌آید. قیمت این سری از ۲۲۹۹ یورو شروع می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone