🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  2. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  3. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  4. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  5. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19764.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

زدتی‌ای اکسون ۲۰ 5G معرفی شد؛ اولین موبایل جهان با دوربین سلفی زیر نمایشگر

ZTE به وعده خود عمل کرد و از اولین گوشی هوشمند جهان با دوربین سلفی زیر نمایشگر رونمایی کرد. زدتی‌ای اکسون ۲۰ 5G از پوشش شفاف روی لایه‌های نمایشگر بهره می‌برد که باعث ورود نور ...

ZTE به وعده خود عمل کرد و از اولین گوشی هوشمند جهان با - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - دوربین - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - سلفی زیر - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - نمایشگر رونمایی کرد. زدتی‌ای اکسون ۲۰ 5G از پوشش شفاف روی لایه‌های نمایشگر بهره می‌برد که باعث ورود نور به دوربین می‌شود.

در سال‌های گذشته شرکت‌های زیادی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - در حال تلاش - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - برای توسعه فناوری دوربین سلفی زیر نمایشگر بوده‌اند و حالا شرکت زد‌تی‌ای توانسته اولین محصول تجاری با این تکنولوژی را - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - معرفی کند. یکی از بزرگترین مشکلات برای دوربین سلفی زیر صفحه نمایش، عدم ورود نور کافی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - به سنسور است که نتیجه آن، کیفیت پایین تصاویر خواهد بود.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سنندج استان کردستان

ZTE برای رفع این مشکل از پوشش مخصوص روی لایه‌های نمایشگر استفاده کرده که بسیار شفاف است. دوربین سلفی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - ۳۲ مگاپیکسلی این گوشی هوشمند به سنسور تشخیص نور مجهز شده که می‌تواند میزان نور را با توجه به وضعیت، تنظیم کند. علاوه بر این، زدتی‌ای از چیدمان جدیدی در اطراف لنز دوربین استفاده کرده که بدون تغییر رنگ، با سایر بخش‌های نمایشگر مطابقت داشته باشد. در نهایت یک الگوریتم جدید وظیفه بهینه‌سازی وضوح تصاویر را برعهده دارد.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سنندج استان کردستان

زدتی‌ای اکسون ۲۰ - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - 5G به صفحه نمایش OLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - و رفرش ریت ۹۰ هرتز مجهز شده که زیر آن - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - سنسور اثر انگشت قرار گرفته و نسبت تصویر ۲۰.۵:۹ دارد. روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی چهارگانه قرار گرفته که سنسور اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی است. زد‌تی‌ای برای - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - این محصول خود از دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق و ۲ مگاپیکسلی ماکرو درنظر گرفته است.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سنندج استان کردستان

زدتی‌ای اکسون ۲۰ 5G به چیپست اسنپدراگون - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - 765G مجهز شده و در نسخه‌های مختلف با ۶/۸ گیگابایت رم و - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - ۱۲۸/۲۵۶ به فروش می‌رسد. - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - از سایر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به باتری ۴۲۲۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - سریع ۳۰ واتی و سیستم - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - عامل اندروید ۱۰ با رابط کاربری و Mifavor 10.5 اشاره کرد.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سنندج استان کردستان

اولین گوشی جهان با دوربین سلفی زیر نمایشگر در رنگ‌های مشکی، سفید، بنفش و نارنجی از تاریخ ۲۰ شهریور وارد بازار چین خواهد شد. قیمت نسخه‌های مختلف این گوشی هوشمند به شرح زیر است:

  • ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۳۲۲ دلار
  • ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۳۶۶ دلار
  • ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۴۱۰ دلار

درباره عرضه جهانی گوشی زدتی‌ای اکسون ۲۰ 5G اطلاعاتی منتشر نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone