🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  2. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  3. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  4. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19771.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

لنوو اسلیم 7i رونمایی شد؛ سبک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ ۱۵.۶ اینچی با گرافیک RTX 2060

اسلیم 7i باریکترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ ۱۵.۶ اینچی است که با گرافیک قدرتمند جی‌فورس RTX 2060 Max-Q همراه شده است. لنوو اسلیم 7i در پیکربندی‌های مختلفی به دست کاربران می‌رسد. مدل پایه این لپ‌تاپ با پردازنده Core i5-10300H، جی‌فورس  GTX ...

اسلیم 7i باریکترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلپایگان استان اصفهان - گیمینگ - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلپایگان استان اصفهان - ۱۵.۶ اینچی است که با گرافیک قدرتمند جی‌فورس RTX 2060 Max-Q همراه شده است.

لنوو اسلیم 7i در پیکربندی‌های مختلفی به دست کاربران می‌رسد. مدل پایه این لپ‌تاپ با پردازنده Core i5-10300H، جی‌فورس  GTX 1650 Ti و ۸ گیگابایت رم DDR4 با کلاک ۲.۹۳۳ مگاهرتزی همراه شده است. قدرتمندترین نسخه اسلیم 7i نیز - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلپایگان استان اصفهان - به پردازنده Core i9-10980HK، گرافیک RTX 2060 Max-Q، دو ترابایت حافظه داخلی از نوع NVMe M.2 و ۳۲ گیگابایت رم مجهز خواهد بود که به هیچ گیمی نه نخواهد گفت. فارغ از مدل انتخابی پورت تاندربولت ۳ امکان اتصال به eGPU برای ارتقای قدرت پردازش را به شما خواهد داد.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلپایگان استان اصفهان

نسخه پایه اسلیم 7i از  نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن FHD و نرخ رفرش ۶۰ هرتز برخوردار است اما نسخه‌های دیگری با همین رزولوشن و نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز و همچنین وضوح 4K، نرخ ۶۰ هرتز و روشنایی ۶۰۰ نیتی نیز در دسترس قرار دارند. مسئولیت تامین انرژی بر عهده - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلپایگان استان اصفهان - باتری ۷۱ وات - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلپایگان استان اصفهان - ساعتی قرار دارد که با شارژ سریع سازگاری داشته و یکبار شارژ کامل آن برای ۷.۵ ساعت کار - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلپایگان استان اصفهان - با لپ تاپ کفایت می‌کند.

لنوو در طراحی اسلیم 7i تنها بر قدرت محض و خلق یک هیولا برای - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلپایگان استان اصفهان - اجرای بازی‌های سنگین تمرکز نکرده بلکه روی طراحی و کاهش وزن و ابعاد هم مانورهایی داده است. نتیجه این فرایند خلق محصولی است که در عین بهره بردن از ویژگی های یک لپتاپ گیمینگ تنها  ۱.۷ کیلوگرم وزن و ۱۸ میلی‌متر ضخامت دارد.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلپایگان استان اصفهان

طراحی لنوو اسلیم 7i با کیبورد سایز کامل TrueStrike و مکان وبکم روی بدنه شبیه به - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلپایگان استان اصفهان - لژیون 7i است. نکته - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلپایگان استان اصفهان - جالب بخش فوقانی کیبورد است که شبیه خروجی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلپایگان استان اصفهان - اسپیکر طراحی شده اما در واقع محفظه‌ای برای - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلپایگان استان اصفهان - جریان هوا است. کمپانی چینی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلپایگان استان اصفهان - در این مدل هم از - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلپایگان استان اصفهان - سیستم خنک کنندگی ColdFront 2.0 استفاده کرده اما میزان مکش هوا - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلپایگان استان اصفهان - در آن نسبت به مدلی مثل لژیون Y740Si تا ۳۱ درصد ارتقا پیدا کرده است.

در کناره‌های بدنه هم پورت‌های USB 3.2 نسل ۲، جک هدفون، درایو SD و پورت تاندربولت ۳ به چشم می‌خورد. لنوو اسلیم 7i از ماه آینده و با قیمت پایه ۱۳۲۹ دلار روانه بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone